VIII Ogólnopolska Konferencja Dydaktyki Akademickiej „Ideatorium”
Politechnika Gdańska 2-3 czerwca 2023 r.
SESJA PLAKATOWA
|
Arteterapia w twórczym rozwoju i wspomaganiu procesu uczenia, Małgorzata Gorzel |
||||
|
Co o tutoringu myślą tutorzy? Wyniki ankiety na Wydziale Biologii UAM w Poznaniu, Agnieszka Cieszyńska, Agnieszka Knopik-Skrocka, Ewa Sobieszczuk-Nowicka, Anita Szwed |
||||
|
Dwujęzyczne materiały dydaktyczne oczyma twórców i studentów studiów I i II stopnia, Brygida Mielewska, Marcin Dampc, Ireneusz Linert |
||||
|
Efekty realizacji staży studenckich na Wydziale Biologii UAM w projekcie Uniwersytet Jutra, Łukasz Wojtyla, Agnieszka Napierała |
||||
|
Eksperymenty w matematyce, czyli od sceptyka do matematyka, Magdalena Grzech, Beata Strycharz-Szemberg |
||||
|
Filmowy projekt grupowy z Algebry liniowej, Tomasz Gzella |
||||
|
FIZYKOINY - zastosowanie grywalizacji w nauczaniu fizyki w szkole średniej, Mariusz Wtulich |
||||
|
Hybrydowy model prowadzenia zajęć z projektowania architektonicznego. Metody, narzędzia i percepcja studentów, Elżbieta Komarzyńska-Świeściak |
||||
|
Jak przy użyciu drożdży stworzyć naukowców? - siedmiotygodniowy projekt studencki, Dominika Wloch-Salamon |
||||
|
Jaki jest współczesny nauczyciel akademicki? Archetypy profesorów na podstawie opracowania Junga, Zofia Nowak, Sara Piotrowska, Weronika Wiśniewsk |
||||
|
Jesteśmy zespołem. Wartości na start, Joanna Czerska |
||||
|
Kolos z Algebronu - Grywalizacja algebry liniowej, Anetta Brękiewicz-Sieg, Wojciech Dąbrowski, Robert Fidytek, Dorota Grott, Barbara Wikieł |
||||
|
Możliwości oceny esejów metodą peer-review z wykorzystaniem aplikacji FeedbackFruits, Jacek Francikowski, Michał Krzyżowski |
||||
|
Narzędzia dydaktyczne Uniwersytetu SWPS: co technologicznie zyskaliśmy “dzięki” pandemii, Magdalena Malinowska, Anna Ziółkowska |
||||
|
Od towarzyskiej sieci pasjonatów dydaktyki do wspólnoty praktyków nauczania, Monika Czyżewska, Mirosław Jarosiński, Andżelika Kuźnar, Olga Mastela, Małgorzata Miśniakiewicz, Małgorzata Przybyła-Kasperek, Szymon Szewrański, Andrzej Zora |
||||
|
"Pogromcy mitów" jako przykład zajęć dla doktorantów Szkoły Nauk Ścisłych UAM, Małgorzata Bartoszewicz, Grzegorz Krześko |
||||
|
Studencie, nie odchodź od zmysłów! ... czyli jak uczyć przyszłych architektów, Małgorzata Kostrzewska, Łukasz Bugalski, Roman Ruczyński |
||||
|
Terapia sztuką w walce z „syndromem wypalenia uczniowskiego, Małgorzata Gorzel, Ewelina Ramotowska, Klaudia Jakubowska , Daria Majewska |
||||
|
Uniwersytet Zaangażowany - propozycje rozwiązań z zastosowaniem metody service learning, Anna Karolina Badora |
||||
|
Usługi ekosystemowe akademickich terenów zieleni – percepcja i potrzeby studentów, Maria Stachecka, Marta Narloch, Urszula Karpińska, Maria Zachwatowicz |
||||
|
Uwagi na temat metodyki zdalnego nauczania synchronicznego, Tomasz Andrzej Walasek |
||||
|
W poszukiwaniu równowagi: aplikacja do nauki analizy statycznej układów prętowych, Katarzyna Szepietowska, Violetta Konopińska-Zmysłowska, Magdalena Oziębło, Anna Pestka, Mateusz Sondej, Karol Winkelmann, Łukasz Żmuda-Trzebiatowski, Agnieszka Tomaszewska |
||||
|
Webquest akademicki w nauczaniu metod ilościowych, Aneta Sobiechowska-Ziegert |
||||
|
Wychowanie fizyczne na Uniwersytecie Muzycznym - jak poprowadzić atrakcyjne zajęcia bez infrastruktury sportowej, Katarzyna Sempolska |
||||
|
Wykorzystanie NonViolent Communication (NVC) w dydaktyce akademickiej, Olga Filaszkiewicz |
||||
|
Wykład hybrydowy jako alternatywa dla wykładu tradycyjnego, Sylwia Babicz |
||||
|
Wymienialnia czyli walizka pełna pomysłów i słoików pamięci, Stanislaw Czachorowski, Anna Wojszel, Vitia Bartošová Hoffmann |
||||
|
Wytęż WZRok! Czy impreza na orientację może być inspiracją dla dydaktyki akademickiej?, Liwia Delińska, Zuzanna Minga |
||||
|
Zadania domowe kształtujące odpowiedzialność i gotowość do prezentacji rozwiązań, Joanna Rutkowska |
||||
|
Zajęcia terenowe jako narzędzie w pracy nauczyciela akademickiego, Piotr Rutkowski, Renata Afranowicz-Cieślak |
||||
|
Zastosowanie formuły konkursu w gamifikacji procesu nauczania – studium przypadku, Mariusz Szwoch |