VIII Ogólnopolska Konferencja Dydaktyki Akademickiej „Ideatorium” - Konferencja - BRIDGE of Knowledge

Konferencja VIII Ogólnopolska Konferencja Dydaktyki Akademickiej „Ideatorium”

Data wydarzenia

2-3 czerwca 2023
Politechnika Gdańska
Europe/Warsaw strefa czasowa

Sesja plakatowa

VIII Ogólnopolska Konferencja Dydaktyki Akademickiej „Ideatorium”

Politechnika Gdańska 2-3 czerwca 2023 r.

 

SESJA PLAKATOWA

Arteterapia w twórczym rozwoju i wspomaganiu procesu uczenia, Małgorzata Gorzel

Co o tutoringu myślą tutorzy? Wyniki ankiety na Wydziale Biologii UAM w Poznaniu, Agnieszka Cieszyńska, Agnieszka Knopik-Skrocka, Ewa Sobieszczuk-Nowicka, Anita Szwed

Dwujęzyczne materiały dydaktyczne oczyma twórców i studentów studiów I i II stopnia, Brygida Mielewska, Marcin Dampc, Ireneusz Linert

Efekty realizacji staży studenckich na Wydziale Biologii UAM w projekcie Uniwersytet Jutra, Łukasz Wojtyla, Agnieszka Napierała

Eksperymenty w matematyce, czyli od sceptyka do matematyka, Magdalena Grzech, Beata Strycharz-Szemberg

Filmowy projekt grupowy z Algebry liniowej, Tomasz Gzella

FIZYKOINY - zastosowanie grywalizacji w nauczaniu fizyki w szkole średniej, Mariusz Wtulich

Hybrydowy model prowadzenia zajęć z projektowania architektonicznego. Metody, narzędzia i percepcja studentów, Elżbieta Komarzyńska-Świeściak

Jak przy użyciu drożdży stworzyć naukowców? - siedmiotygodniowy projekt studencki, Dominika Wloch-Salamon

Jaki jest współczesny nauczyciel akademicki? Archetypy profesorów na podstawie opracowania Junga, Zofia Nowak, Sara Piotrowska, Weronika Wiśniewsk

Jesteśmy zespołem. Wartości na start, Joanna Czerska

Kolos z Algebronu - Grywalizacja algebry liniowej, Anetta Brękiewicz-Sieg, Wojciech Dąbrowski, Robert Fidytek, Dorota Grott, Barbara Wikieł

Możliwości oceny esejów metodą peer-review z wykorzystaniem aplikacji FeedbackFruits, Jacek Francikowski, Michał Krzyżowski

Narzędzia dydaktyczne Uniwersytetu SWPS: co technologicznie zyskaliśmy “dzięki” pandemii, Magdalena Malinowska, Anna Ziółkowska

Od towarzyskiej sieci pasjonatów dydaktyki do wspólnoty praktyków nauczania, Monika Czyżewska, Mirosław Jarosiński, Andżelika Kuźnar, Olga Mastela, Małgorzata Miśniakiewicz, Małgorzata Przybyła-Kasperek, Szymon Szewrański, Andrzej Zora

"Pogromcy mitów" jako przykład zajęć dla doktorantów Szkoły Nauk Ścisłych UAM, Małgorzata Bartoszewicz, Grzegorz Krześko

Studencie, nie odchodź od zmysłów! ... czyli jak uczyć przyszłych architektów, Małgorzata Kostrzewska, Łukasz Bugalski, Roman Ruczyński

Terapia sztuką w walce z „syndromem wypalenia uczniowskiego, Małgorzata Gorzel, Ewelina Ramotowska, Klaudia Jakubowska , Daria Majewska

Uniwersytet Zaangażowany - propozycje rozwiązań z zastosowaniem metody service learning, Anna Karolina Badora

Usługi ekosystemowe akademickich terenów zieleni – percepcja i potrzeby studentów, Maria Stachecka, Marta Narloch, Urszula Karpińska, Maria Zachwatowicz

Uwagi na temat metodyki zdalnego nauczania synchronicznego, Tomasz Andrzej Walasek

W poszukiwaniu równowagi: aplikacja do nauki analizy statycznej układów prętowych, Katarzyna Szepietowska, Violetta Konopińska-Zmysłowska, Magdalena Oziębło, Anna Pestka, Mateusz Sondej, Karol Winkelmann, Łukasz Żmuda-Trzebiatowski, Agnieszka Tomaszewska

Webquest akademicki w nauczaniu metod ilościowych, Aneta Sobiechowska-Ziegert

Wychowanie fizyczne na Uniwersytecie Muzycznym - jak poprowadzić atrakcyjne zajęcia bez infrastruktury sportowej, Katarzyna Sempolska

Wykorzystanie NonViolent Communication (NVC) w dydaktyce akademickiej, Olga Filaszkiewicz

Wykład hybrydowy jako alternatywa dla wykładu tradycyjnego, Sylwia Babicz

Wymienialnia czyli walizka pełna pomysłów i słoików pamięci, Stanislaw Czachorowski, Anna Wojszel, Vitia Bartošová Hoffmann

Wytęż WZRok! Czy impreza na orientację może być inspiracją dla dydaktyki akademickiej?, Liwia Delińska, Zuzanna Minga

Zadania domowe kształtujące odpowiedzialność i gotowość do prezentacji rozwiązań, Joanna Rutkowska

Zajęcia terenowe jako narzędzie w pracy nauczyciela akademickiego, Piotr Rutkowski, Renata Afranowicz-Cieślak

Zastosowanie formuły konkursu w gamifikacji procesu nauczania – studium przypadku, Mariusz Szwoch