Maria Adamczewska Absolwentka Wydziału Biologii i Nauk o Ziemi Uniwersytetu Łódzkiego, od 2003 roku związana z Wydziałem Nauk Geograficznych UŁ, obecnie z Pracownią Dydaktyki i Promocji Geografii. Zajmuje się dydaktyką geografii głównie |
|
Sylwia Andrzejczak-Grządko Na Uniwersytecie Zielonogórskim, jako adiunkt pracuję w Katedrze Biotechnologii, od 2017 roku. Z wykształcenia i pasji mikrobiolog. Naukowo zajmuję się mikroorganizmami izolowanym głównie od zwierząt dzikich. Dydaktycznie pracuję głównie ze studentami kierunku Biotechnologia prowadząc zajęcia z Mikrobiologii ogólnej i przemysłowej oraz Genetyki ogólnej |
|
Sylwia Babicz
|
|
Anna Baczko-Dombi Socjolożka, badaczka społeczna, nauczycielka akademicka, kierowniczka studiów "Socjologia cyfrowa". W centrum jej zainteresowań znajdują się decyzje edukacyjne, bariery w uczeniu przedmiotów ścisłych oraz społeczny kontekst edukacji w erze rozwoju technologicznego. Popularyzatorka przyjaznego nauczania modelowania i symulacji. |
|
Iwona Choncia Instructional Designer z portfolio składającym się z setek projektów |
|
Marta Ciesielka Dr inż. prof. AGH – nauczyciel akademicki, metodyk, tutor, coach edukacyjny. Zajmuje się nowymi metodami nauczania oraz zastosowaniem technologii cyfrowych w edukacji. Projektuje i prowadzi warsztaty z zakresu rozwoju osobistego, nowoczesnych metod nauczania oraz wspomagania nauczania narzędziami cyfrowymi dla uczniów, studentów i nauczycieli |
|
Stanisław Czachorowski Dr hab., prof. UWM, biolog, ekolog i entomolog zatrudniony w Katedrze Zoologii, na Wydziale Biologii i Biotechnologii, UWM w Olsztynie. Popularyzator nauki, bloger i felietonista. Odchodzi od oceniania przez testy. Wykorzystuje metodę projektu, design thinking, dziennik refleksji, gry dydaktyczne, kamishibai. AI. Zajmuje się edukacją pozaformalną. Organizator olsztyńskiej kawiarni naukowej |
|
Liwia Delińska Jest adiunktem w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada tytuł doktora nauk społecznych w dyscyplinie nauk
|
|
Maciej Dowgiel Metodyk w Centrum Nowoczesnych Metod i Technologii Edukacyjnych Akademii WSB. Filmoznawca, medioznawca i specjalista z zakresu e-learningu. Absolwent Podyplomowych studiów dziennikarskich, Zarządzania kulturą, Gender Studies oraz Projektowania i wdrażania e-learningu. Certyfikowany trener kompetencji cyfrowych Facebooka oraz edukacji medialnej. Nauczyciel i wykładowca. Trener edukacji filmowej, medialnej i metodyki edukacji zdalnej. Ekspert z zakresu kompetencji cyfrowych i kulturowych. |
|
Renata Dudziak Na Wydziale Biologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zajmuje się przede wszystkim kształceniem studentów zdobywających uprawnienia do pracy w zawodzie nauczyciela biologii i przyrody. Prowadzi m.in. zajęcia z dydaktyki przyrody i dydaktyki biologii, edukacji ekologicznej i prozdrowotnej w szkole oraz indywidualne zajęcia ze studentami w oparciu o zasady tutoringu. |
|
Oliwia Frankiewicz Studiuję Automatykę Przemysłową na Politechnice Wrocławskiej oraz w Szkole Trenerów Rozwoju Osobistego. Brałam udział w tutoringu rozwojowym w projekcie "Mistrzowie Dydaktyki". Wspólnie z innymi uczestnikami projektu założyliśmy Organizację TuTech, która zajmuje się dydaktyką i samorozwojem. Jednym z naszych projektów jest Tutoring Rówieśniczy, w którym pełnię rolę kierowniczki oraz tutora.
|
|
Marcin Frenkel W pracy akademickiej staram się łączyć badania naukowe z solidną i efektywną działalnością dydaktyczną – wspartą wieloletnim doświadczeniem praktyki biznesowej. Jestem też zagorzałym fanem muzyki rockowej, zarówno jako słuchacz, jak i kompozytor oraz wykonawca (przez kilkanaście lat tworzyłem garażowy zespół Freepost).
|
|
Dominika Gadowska-dos Santos Jest adiunktem na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jako prodziekan ds. studenckich, a zarazem Kierownik Jednostki Dydaktycznej odpowiada za organizację kształcenia na kierunkach studiów realizowanych przez Wydział. W swojej pracy szczególnie dużą wagę przykłada do kwestii związanych z zapewnieniem wysokiej jakości kształcenia, w tym do zapewnienia pracownikom warunków dla rozwoju kompetencji merytorycznych, jak i wsparcia w zakresie stosowanych metod dydaktycznych.
|
|
Małgorzata Gorzel Dr inż. Małgorzata Gorzel, prof. AWP – biolog/plastyk/arteterapeuta/edukator. Nauczyciel akademicki na Wydziale Nauk o Zdrowiu AWP w Lublinie. Współzałożycielka, prezes fundacji Centrum Innowacji Badań i Nauki. Kierownik Pracowni Arteterapii w Akademickim Centrum Terapii i Rozwoju Integralnego. Organizatorka wielu warsztatów edukacyjno-artystycznych i arteterapeutycznych.
|
|
Izabela Górska Adiunkt w Zakładzie Nauk Społecznych Wydziału Rehabilitacji Ruchowej Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Doktor nauk społecznych, pedagog, terapeuta integracji sensorycznej w trakcie kształcenia. Dydaktyką zajmuję się od 2009 roku z zamiłowaniem i pasją, wciąż doskonalę się w tej dziedzinie. Jestem uczestniczką projektu „Mistrzowie Dydaktyki”, zarówno ścieżki podstawowej jak i zaawansowanej. W pracy nauczyciela akademickiego wykorzystuję blendend learning, grywalizację, ruch oraz nieustannie czerpię inspirację od moich studentów. Szczególne walory w kształceniu akademickim widzę w ścieżce tutoringowej a także w maksymalnym angażowaniu studentów w proces kształcenia. Jestem fanką uczenia się w kontekście międzykulturowym co praktykuję w czasie mobilności edukacyjnych takich jak Erasmus Blended Intensive Program. W czasie wolnym aktywnie odpoczywam biegając, pływając, jeżdżąc na rowerze czy tańcząc tango argentyńskie. |
|
Małgorzata Herman Jestem wieloletnim nauczycielem akademickim na Wydziale Chemii w Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuję się w zakresie chemii analitycznej oraz analityki toksykologicznej i medycznej. Jestem wykładowcą, ale najwięcej satysfakcji czerpię z kontaktu bezpośredniego ze studentem w ramach laboratoriów o charakterze analitycznym (I stopień rok 1 i 3 oraz II stopień 1 rok). Swoją przygodę aktywizacji studentów rozpoczęłam w ramach koordynowanego przedmiotu z Analizy instrumentalnej – laboratorium. Zajęcia praktyczne to nie tylko odtwórcze podejście do tematu, ale i zachęta do uzupełnienia wiedzy teoretycznej. Efektywna aktywizacja studentów i zabawa naukowa w laboratorium to moje motto. Uważam, że jest to zawsze możliwe, tylko wtedy, gdy jest oparte na solidnej wiedzy teoretycznej, ale i zrozumieniu zagadnień przez studentów. Żeby móc realizować taki plan na zajęciach, motywuję prowadzących do wplatania w nie m.in.: mini gier dydaktycznych.
|
|
Małgorzata Janiak Mgr, asystentka w Instytucie Geografii Miast, Turyzmu i Geoinformacji na Wydziale Nauk Geograficznych UŁ. Zajmuje się zagadnieniami międzynarodowych systemów hotelowych, ich organizacji i funkcjonowania. W 2023 roku ukończyła Letnią Szkołę Tutorów zorganizowaną przez Collegium Wratislaviense i otrzymała certyfikat tutora. |
|
Agnieszka Karbownik Dr hab. n. farm. Adiunkt z habilitacją w Katedrze i Zakładzie Farmacji Klinicznej i Biofarmacji Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
|
|
Agata Komendant-Brodowska (Uniwersytet Warszawski) Socjolożka, adiunkt na Wydziale Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, zafascynowana tym, jak indywidualne zachowania prowadzą do wyników na poziomie makro. Współtwórczyni kierunku “socjologia cyfrowa”, liderka projektów Erasmus+ Action for Computational Thinking in Social Sciences i Action for Interactive Anti-Polarisation Learning Experiences for a Better Democracy.
|
|
Łukasz Koperski Starszy specjalista w Dziale Dydaktyki i Rozwoju Produktów w Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito. Odpowiedzialny za szkolenia dla wykładowców, utrzymanie i rozwój Biblioteki Cyfrowej oraz systemów jakości kształcenia. Absolwent socjologii i pedagogiki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Moderator Design Thinking. Członek zespołów badawczych realizujących lokalne diagnozy w obszarze polityk publicznych. Ekspert ds. inkubowania oraz oceny innowacji społecznych. |
|
Judyta Kotarba Akredytowana praktyk tutoringu z 6-letnim doświadczeniem w obszarze tutoringu rozwojowego. Liderka projektu tutoringu i Kierownik Centrum Nowoczesnej Edukacji w Collegium Da Vinci. Współtwórczyni innowacyjnego programu tutoringu zespołowego prowadzonego w ramach międzykierunkowych grup studenckich. Naukowe zainteresowania skupia głównie w obszarze rozwoju kompetencji w kontekście różnicy pokoleń.
|
|
Beata Kucharska Dr nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa i teatrologii, trenerka dramy, animatorka kultury i biblioterapeutka, wolontariuszka w chełmskim hospicjum. Nauczycielka akademicka w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie. Zainteresowania badawcze koncentruje na: problematyce aksjologicznej we współczesnej kulturze (głównie skierowanej do dzieci i młodzieży), uwarunkowaniach trudności w uczeniu się i specjalnych potrzebach edukacyjnych, a także terapii przez sztukę (biblio- i teatroterapii), treningu uważności (mindfulness). Popularyzatorka twórczych i aktywizujących metod pracy w szkole.
|
|
Joanna Lipsa Jestem architektką krajobrazu i doktorką w dyscyplinie inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka. Pracuję jako wykładowca w Instytucie Gospodarki Przestrzennej na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu. Prowadzę zajęcia na kierunku gospodarka przestrzenna, gdzie skupiam się na rozwiązywaniu problemów związanych z kształtowaniem przestrzeni w harmonii z naturą i społeczeństwem i uczę wyceny nieruchomości. Moim głównym celem jest promowanie zrównoważonego rozwoju, z myślą o przyszłych pokoleniach. W swojej pracy dydaktycznej staram się wspierać studentów kładąc nacisk na zadawanie pytań i poszukiwanie odpowiedzi, co pomaga im rozwijać umiejętności niezbędne do stawienia czoła wyzwaniom współczesnego świata.
|
|
Magdalena Majer Adiunkt w Zakładzie Teorii i Metodyki Wychowania Fizycznego Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Poszukująca nowych, ciekawych rozwiązań zwiększających atrakcyjność i efektywność zajęć dydaktycznych prowadzonych w uczelniach wyższych, jak i nowatorskich pomysłów dla edukacji szkolnej. Ukończyła program “Mistrzowie Dydaktyki – Train the Trainer”.
|
|
Marzena Makowska-Iskierka Dr, adiunkt w Instytucie Geografii Miast, Turyzmu i Geoinformacji na Wydziale Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego od 2009 r. Doświadczenie dydaktyczne od 2002 r. na różnych poziomach edukacji, również popularyzowanie wiedzy geograficznej wśród uczniów. Zainteresowania badawcze: geografia turyzmu, przestrzeń turystyczna, procesy urbanizacyjne na terenach turystycznych, niematerialne dziedzictwo kulturowe. |
|
Tomasz Malczyk Pracuję w Instytucie Gospodarki Przestrzennej na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu. Specjalizuję się w tematyce związanej z przestrzeniami zbudowanymi w różnych skalach i relacjami między nimi. Takie podejście w przełożeniu na warsztat dydaktycznym wymaga stosowania zróżnicowanych, ale spójnych ze sobą, metod kształcenia. Unowocześniając swój warsztat stosuję kompilacje metod dydaktycznych dopasowanych do przedmiotów, semestrów i stopni kształcenia. Do metod dydaktycznych, które stosuję należą m.in.: Problem Based Learning, Competition Based Learninig, Challange Based Learning, a także tutoring.
|
|
Barbara Małuszyńska Menedżer ds. projektów edukacyjnych - odpowiedzialna za programy szkoleniowe dla wykładowców, instruktorów i menedżerów nauczania w Grupie Merito. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing; certyfikowany trener i konsultant biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem. Założycielka Fundacji Świat Możliwości – instytucji, która od 13 lat wspiera inicjatywy muzyczne i edukacyjne w Poznaniu. Posiada międzynarodowy certyfikat z zarządzania projektami Project Management Institute (PMI), a w ciągu ostatnich 2 lat ukończyła AI Manager Certification (Elephant AI Pro). Jest przekonana o sile technologii w usprawnianiu nauczania i uczenia się, dlatego nieustannie poszukuje sposobów na tworzenie wysokiej jakości materiałów do edukacji osób dorosłych.
|
|
Urszula Markowska-Manista Jest adiunktą i badaczką na Wydziale Pedagogicznym UW oraz profesorką gościnną na Darmstadt University of Applied Sciences w Niemczech. Jako pedagożka międzykulturowa i badaczką studiów nad dzieciństwami i edukacją zróżnicowaną od wielu lat wykłada na uniwersytetach w Niemczech i w Gruzji. Międzynarodowe doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Polsce, Niemczech, Gruzji, we współpracy z badaczami z USA, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Hiszpanii. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze badań ewaluacyjnych i monitoringu oraz dydaktyki międzykulturowej. Prowadzi badania w podejściach partycypacyjnych i dekolonialnych, pracuje naukowo w oparciu o metodologię humanizującą.
|
|
Grzegorz Michta Dr inż. – adiunkt, tutor, opiekun koła naukowego z 20-letnim stażem, Prodziekan ds. Kształcenia i Studenckich. Laureat konkursu Laur Dydaktyka AGH w kategorii Innowator i Przyjaciel Studenta. Współautor publikacji „Fascynujący mikroświat”. Koordynator Ogólnopolskiego Dnia Inżynierii Materiałowej, pomysłodawca Rekordu Polski na „Największą lekcję inżynierii materiałowej”.
|
|
Agata Milert Adiunkt w Zakładzie Kinezyterapii Akademii Wychowania Fizycznego im. B. Czecha w Krakowie. Prowadząc zajęcia na kierunku Fizjoterapia kładzie nacisk na praktyczne doświadczenie i naukę poprzez działanie. Wspiera rozwój studentów poprzez indywidualne podejście i tworzenie bezpiecznego środowiska do nauki. Ukończyła program MENiS Mistrzowie Dydaktyki: Advanced Teaching & Tutoring.
|
|
Zuzanna Minga Jest asystentką w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Jej zainteresowania naukowe skupiają się na digital marketingu oraz zachowaniach konsumentów. Specjalizuje się w budowaniu strategii marketingowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Na zajęciach akademickich stosuje innowacyjne metody dydaktyczne, które sprzyjają efektywnemu uczeniu się. Jest współautorką publikacji dotyczących roli content marketingu w platformach crowdfundingowych oraz wpływu zachowań konsumenckich różnych pokoleń na rynek turystyki wellbeing.
|
|
Dorota Moroń Politolożka i socjolożka, profesorka uniwersytetu, zatrudniona w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego, czynnie zaangażowana w dydaktykę akademicką jako wykładowczyni, zastępczyni dyrektora ds. nauczania oraz członkini wydziałowej i instytutowej komisji ds. jakości kształcenia. Naukowo zajmuje się polityką społeczną, w tym polityką edukacyjną i pomocą społeczną.
|
|
Barbara Mrzygłód Dr hab. inż. - prof. AGH - pracownik naukowo-dydaktyczny, tutor, coach edukacyjny. W działalności naukowej zajmuje się formalizacją wiedzy dla systemów komputerowych, wykorzystywanych głównie w inżynierii materiałowej, w działalności dydaktycznej wprowadza studentów w świat logiki rozmytej (której jest miłośnikiem), rozmytych systemów wnioskowania, sztucznych sieci neuronowych, systemów neuronowo – rozmytych. Autor i współautor ponad 85 publikacji naukowych, promotor ponad 60 prac dyplomowych. Ceni indywidualne podejście do studenta, uważa, że w każdym człowieku geniusz objawia się w inny sposób, zaś zadaniem promotora, tutora, nauczyciela jest pomóc młodym ludziom w odkrywaniu go i wspieraniu jego rozwoju.
|
|
Renata Naskręcka Ukończyła studia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – kierunek filozofia. Pracowała w Politechnice Poznańskiej i Kolegium Europejskim UAM w Gnieźnie prowadząc zajęcia z historii filozofii, etyki i estetyki. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM prowadząc zajęcia z filozofii. Od lat realizuje eksperyment „Klasy akademickiej” oparty na łączeniu wykładów z zakresu nauk szczegółowych i społecznych. Konsekwencją tej działalności jest organizowana corocznie Młodzieżowa Konferencja Ekofilozoficzna. |
|
Izabela Olejarczyk-Wożeńska Dr inż. - pracownik naukowo-dydaktyczny, coach, tutor, koordynator ds. dostępności na WIMiIP. Zajmuje się analizą danych, uczeniem maszynowym i AI. Pasjonuje ją odkrywanie wzorców ukrytych w zbiorach danych, a także dzielenie się tą wiedzą ze studentami. Jako tutor wspiera w odkrywaniu i rozwijaniu mocnych stron, pomagając studentom realizować ich cele i marzenia.
|
|
Magdalena Palacz dr hab. inż., WOiZ PŚ, pracownik badawczo-dydaktyczny, z-ca kierownika Katedry Inżynierii Produkcji. Jest członkiem Komisji ds. Etyki Badań Naukowych w Politechnice Śląskiej. Realizowała wiele krajowych i międzynarodowych projektów naukowych. Współpracuje w projekcie Erasmus+ związanym z wprowadzeniem nowoczesnej technologii w postaci robota humanoidalnego do procesu edukacyjnego."
|
|
Małgorzata Paprzycka Życie studenckie i zawodowe związała z Wydziałem Fizyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Obroniła pracę doktorską z optyki kwantowej, a obecnie prowadzi badania magnetooptyczne cieczy jonowych. Jest też pełnomocnikiem dziekana ds. Fakultetu Pedagogicznego, odpowiada za kontakty ze szkołami i zajęcia z klasami patronackimi. |
|
Barbara Purandare Dr n. med. Adiunkt dydaktyczny w Zakładzie Terapii Zajęciowej Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Pedagog, hipoterapeuta, trener umiejętności społecznych. Certyfikowany tutor, e-nauczyciel i e-metodyk, oraz ewaluator projektów edukacyjnych i rozwojowych - Kirkpatrick Four Levels Evaluation - Bronze Level. Pełnomocnik JM Rektora ds. Osób Niepełnosprawnych, oraz Pełnomocnik Dziekana Wydziału Lekarskiego ds. Tutoringu. Członek Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego, Polskiego Towarzystwa Hipoterapeutycznego, Stowarzyszenia E-learningu Akademickiego oraz Stowarzyszenia Polska Akademia Dzieci. |
|
Kamila Pytka Metodyk ds. kształcenia tradycyjnego w Zespole Doskonałości Dydaktycznej w Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej UŁ. Organizuje szkolenia i konsultacje dla Nauczycieli Akademickich w zakresie metodyki prowadzenia zajęć stacjonarnych. Wspiera Studentów kierunków i specjalności nauczycielskich w stosowaniu nowych metod dydaktycznych w szkole. Pasjonatka myślenia wizualnego i neurodydaktyki.
|
|
Ewelina Ramotowska Arteterapeutka, malarka, edukatorka. Ukończyła Malarstwo na Wydziale Artystycznym UMCS w Lublinie, Historię Sztuki i współczesne sztuki wizualne w Instytucie Sztuki PAN w Warszawie. Autorka wielu programów edukacyjnych propagujących sztukę, związana z grupą artystyczną "1/14" i niezależną galerią sztuki Marchand. Stypendystka Marszałka Województwa Podlaskiego na rok 2024.
|
|
Maksymilian Redzicki Studiuję Elektrotechnikę na Wydziale Elektrycznym Politechniki Wrocławskiej. Aktywnie angażuję się w życie Uczelni działając w Samorządzie Studenckim, a także biorę udział w projekcie Tutoringu Rówieśniczego jako tutee.
|
|
Magdalena Roszak Dr hab. n. med. Kierownik Katedry i Zakładu Informatyki i Statystyki Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Prezes Zarządu Stowarzyszenia E-learningu Akademickiego, Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego, laureatka zespołowej nagrody Ministra Zdrowia 2019 za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej z tytułu aktywności nad innowacyjnym i nowatorskim kształceniem studentów. Członek Zespołu ekspertów Ministra Edukacji Narodowej 2020 do porównania wymaganych efektów uczenia się dla kwalifikacji w kształceniu zdalnym. Prowadzi badania interdyscyplinarne - połączenie nauk medycznych z zastosowaniem informatyki i matematyki. Efektem jest e-learning w zakresie patofizjologii i pierwsze w Polsce wieloletnie badania nad przydatnością e-learningu akademickiego w kształceniu medycznym. |
|
Joanna Rutkowska Moje zainteresowania to ewolucjonizm i ekologia behawioralna, a w szczególności strategie rozrodcze oraz niegenetyczne efekty matczyne i ojcowskie. Badałam różne aspekty tych zagadnień, korzystając z modelowych gatunków ptaków i ssaków, z meta-analizy oraz z metod systematycznej syntezy naukowej. Uczę studentów statyki, ekologii ewolucyjnej, pisania projektów oraz przeglądów systematycznych. Na moich kursach kładę duży nacisk na spełnianie kryteriów obiektywnych, takich jak formalna zgodność z wytycznymi oraz terminowe oddawanie zadań, co pomaga studentom pracować systematycznie i rozwijać odpowiedzialność za własne decyzje. Poszukuję innowacyjnych sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji w dydaktyce, aby proces uczenia się był dla studentów atrakcyjniejszy, a zdobywane przez nich ich umiejętności dostosowane do potrzeb rynku pracy.
|
|
Anna Smelkowska Dr n. o zdr. Starszy wykładowca w Zakładzie Pielęgniarstwa Neurologicznego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Prowadzi zajęcia w jednostkach szpitalnych oraz w Centrum Symulacji Medycznej (symulacja wysokiej wierności i przy udziale symulowanych pacjentów) w oparciu o autorskie scenariusze. Egzaminator części praktycznej egzaminu dyplomowego metodą OSCE dla kierunku Pielęgniarstwo. Od 2021 r. zaangażowana w unijny projekt E-materiały dla branży: opieki zdrowotnej, pomocy społecznej, ochrony bezpieczeństwa osób i mienia, gdzie pełniła funkcję koordynatora zespołu ds. zawodu technik farmaceutyczny i opiekun medyczny.
|
|
Marek Smulczyk Adiunkt w Katedrze Polityki Oświaty i Społecznych Badań nad Edukacją w Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Zajmuje się problematyką nierówności edukacyjnych a szczególnie zjawiskiem academic resilience. Ma wykształcenie w zakresie psychologii i pedagogiki, posiada duże doświadczenie w obszarze badań ewaluacyjnych oraz dydaktyki psychologii i pedagogiki. Jego zainteresowania badawcze koncentrują się również na jakości kształcenia, narzędziach monitorowania i oceny, czynnikach sukcesu i ryzyka w kontekście mobilności społecznej. Autor i współautor kilku raportów, artykułów naukowych i rozdziałów książkowych z obszaru pedagogiki i psychologii.
|
|
Katarzyna Sułek Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, gdzie uzyskała tytuł magistra inżyniera. Obecnie pracuje na stanowisku asystentki w Katedrze Metod Organizacji i Zarządzania na swojej macierzystej uczelni. Jej zainteresowania naukowe obejmują szerokie spektrum zagadnień, takich jak logistyka, organizacja imprez masowych i eventów komercyjnych, zarządzanie (w tym motywowanie), inwentyka oraz techniki twórczego myślenia. Łączy pracę naukową z karierą Event Managera. Dzięki interdyscyplinarnemu podejściu, uzupełnia teorie zarządzania praktycznymi aspektami organizacji wydarzeń, co pozwala jej na rozwijanie innowacyjnych metod w tych dziedzinach.
|
|
Karolina Szczeszek Dr n. hum. Starszy wykładowca w Katedrze i Zakładzie Edukacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Pedagog, nauczyciel, dydaktyk multimedialny. Certyfikowany E-metodyk (Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego), uczestnik programu E-Learning Instructional Design Certificate. Uczestnik programu Kirkpatrick Four Levels Evaluation Bronze Level, moderator Design Thinking. |
|
Marzena Tomczak Absolwentka Wydziału Fizyki i Chemii Uniwersytetu Łódzkiego, wieloletni wykładowca języka polskiego specjalistycznego w zakresie nauk chemiczno–fizycznych w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ, czynny egzaminator OKE w Łodzi w zakresie egzaminu maturalnego z chemii. Prywatnie miłośniczka gier logicznych, felietonów i aktywnego wypoczynku na łonie natury.
|
|
Anna Waligóra Dr n. społ., adiunkt w Katedrze Inżynierii Produkcji na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej. Zakres merytoryczny działań oraz badań: edukacja, dydaktyka, proces kształcenia, specjalne potrzeby edukacyjne, zarządzanie projektami. Autorka ponad 60 publikacji naukowych, w tym 4 monografii. Koordynator wydziałowy Programu Erasmus+. Kierownik 4 projektów naukowych dla młodych naukowców. Kierownik czterech i członek kilkunastu zespołów projektowych, w tym w projektach POWER i FERS.
|
|
Magdalena Wojciechowska Doktor nauk matematycznych, wykładowca matematyki na Uniwersytecie Łódzkim w SJPdC, nauczycielka w liceum, laureatka nagród w dziedzinie edukacji, w tym laureatka w konkursie „Kierunek – innowacja” organizowanym przez MEN. Interesuje się nowoczesnymi i nieszablonowymi metodami w edukacji. Dąży do zmiany polskiej edukacji, zaczęła od siebie i swojego warsztatu. W wolnym czasie gra w planszówki.
|
|
Aleksander Zabiełło Student Mechaniki i Budowy Maszyn Energetycznych na Politechnice Wrocławskiej.
|
|
Joanna Ziemkowska Pedagog, leśnik.
|