IX Ogólnopolska Konferencja Dydaktyki Akademickiej „Ideatorium”
Politechnika Gdańska 7-8 czerwca 2024 r.
SESJA PLAKATOWA
1 |
10 lat współdziałania – Młodzieżowa Konferencja Ekofilozoficzna – Młodzi o ekologii, Renata Dudziak, Renata Naskręcka (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu) |
||||
2 |
Akademicki Budżet Otwarty i Inicjatywy Edukacyjne jako narzędzia umożliwiające realizację projektów studenckich, Dorota Moroń (Uniwersytet Wrocławski) |
||||
3 |
Autorska mini gra karty i kostki jako forma aktywizacji studentów na zajęciach laboratoryjnych, Małgorzata Herman (Uniwersytet Jagielloński) |
||||
4 |
Biblioteka inna niż wszystkie. Case Biblioteki Cyfrowej WSB Merito-DSW, |
||||
5 |
Determinanty motywacji do pracy wśród studentów pierwszego roku turystyki na UEK, Katarzyna Sułek (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie) |
||||
6 |
Edukacja przeciw polaryzacji - tworzenie interaktywnych doświadczeń edukacyjnych, Anna Baczko-Dombi, Agata Komendant-Brodowska (Uniwersytet Warszawski) |
||||
7 |
Grywalizacja w nauczaniu metrologii: Projekt „Metrologiczne przygody Gabrysia”, |
||||
8 |
„Laboratorium Wsparcia Dydaktyki” – obserwujemy, pomagamy i zapewniamy przestrzeń do wymiany dobrych praktyk!, Dominika Gadowska-dos Santos, |
||||
9 |
Metoda projektowa w nauczaniu przyszłych nauczycieli fizyki. Omówienie projektu Lekcja powtórzeniowa do działu „Siły w przyrodzie”, Małgorzata Paprzycka |
||||
10 |
Mini gry dydaktyczne jako interesująca forma aktywizacji studentów. Czy zawsze?, Małgorzata Herman (Uniwersytet Jagielloński) |
||||
11 |
Nauka matematyki i chemii w języku polskim jako obcym. Praca z cudzoziemcem, Magdalena Wojciechowska, Marzena Tomczak (Uniwersytet Łódzki) |
||||
12 |
Niestandardowe metody dydaktyczne dla Nauczycieli i Studentów UŁ, |
||||
13 |
Ogród (dla) studentów przy Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim, Joanna Ziemkowska (Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim) |
||||
14 |
Popularyzacja nauki i dydaktyki przez zaangażowanie uczniów - przykład Programu UŁ “ZU-ŚS”, Maria Adamczewska, Małgorzata Janiak, Marzena Makowska-Iskierka (Uniwersytet Łódzki) |
||||
15 |
„Przełamując monotonię” - aktywizacja na wykładzie z wydostaniem mikro aktywności, Małgorzata Gorzel (Akademia Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie), |
||||
16 | Sztuczna inteligencja, jako Twój asystent dydaktyczny – lessons learned z 10-tygodniowego kursu dla dydaktyków akademickich, Barbara Małuszyńska (Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito) |
||||
17 |
Znaczenie arteterapii w programach studiów kierunków medycznych, |
SESJA PLAKATÓW WIDEO
1 |
ChatGPT w edukacji akademickiej – jak studenci wykorzystują AI?, Liwia Delińska, Zuzanna Minga (Uniwersytet Gdański) |
||||
2 |
Elementy grywalizacji w procesie uczenia się na kierunku fizjoterapia, Izabela Górska (Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie) |
||||
3 |
Genetyczne "hocki klocki", Sylwia Andrzejczak-Grządko (Uniwersytet Zielonogórski) |
||||
4 |
Grupowy Tutoring w Collegium Da Vinci, Judyta Kotarba (Collegium Da Vinci) |
||||
5 | Metoda Challenge Based-Learning w nauczaniu przedmiotów projektowych, Joanna Lipsa, Tomasz Malczyk (Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu) |
||||
6 |
Multimedialne i interaktywne materiały w kształceniu – przykłady dobrych praktyk, Barbara Purandare, Karolina Szczeszek, Anna Smelkowska, Agnieszka Karbownik, Magdalena Roszak (Uniwersytet Medyczny im Karola Marcinkowskiego w Poznaniu) |
||||
7 |
Młodzi Odkrywcy Inżynierii Metali – Tutoring Junior na WIMiIP AGH, Grzegorz Michta, Barbara Mrzygłód, Marta Ciesielka, Izabela Olejarczyk-Wożeńska (Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie) |
||||
8 |
Ocena rówieśnicza w budowaniu twardych i miękkich kompetencji u studentów fizjoterapii, Agata Milert, Magdalena Majer (Akademia Wychowania Fizycznego |
||||
9 |
Pomysł na kurs budujący zaufanie do wyników badań naukowych, |
||||
10 |
Praca z metaforą. Warsztaty dramy kreatywnej ze studentami pedagogiki i Uniwersytetu III Wieku, Beata Kucharska (Państwowa Akademia Nauk Stosowanych |
||||
11 |
Robot humanoidalny w edukacji, Magdalena Palacz, Anna Waligóra (Politechnika Śląska) |
||||
12 |
Rozwiązania cyfrowe wspierające dydaktykę, Iwona Choncia, Maciej Dowgiel |
||||
13 |
StudentLife@AGH: pierwsze kroki w świecie studiów i inżynierii, Marta Ciesielka, Grzegorz Michta, Barbara Mrzygłód (Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie) |
||||
14 | Team-Based Learning – opinia studentów o metodzie oraz efekty jej zastosowania, Magdalena Majer, Agata Milert (Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie) | ||||
15 |
Tutoring rówieśniczy jako forma wsparcia studentów, Oliwia Frankiewicz, |
||||
16 | Wykorzystanie muzyki rockowej w dydaktyce, Marcin Frenkel (Uniwersytet Łódzki) |