IX Ogólnopolska Konferencja Dydaktyki Akademickiej „Ideatorium” - Konferencja - BRIDGE of Knowledge

Konferencja IX Ogólnopolska Konferencja Dydaktyki Akademickiej „Ideatorium”

Data wydarzenia

7-8 czerwca 2024
Politechnika Gdańska
Europe/Warsaw strefa czasowa

Sesja plakatowa

IX Ogólnopolska Konferencja Dydaktyki Akademickiej „Ideatorium”

Politechnika Gdańska 7-8 czerwca 2024 r.

 

SESJA PLAKATOWA


1

10 lat współdziałania – Młodzieżowa Konferencja Ekofilozoficzna – Młodzi o ekologii, Renata Dudziak, Renata Naskręcka (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu)

2

Akademicki Budżet Otwarty i Inicjatywy Edukacyjne jako narzędzia umożliwiające realizację projektów studenckich, Dorota Moroń (Uniwersytet Wrocławski)

3

Autorska mini gra karty i kostki jako forma aktywizacji studentów na zajęciach laboratoryjnych, Małgorzata Herman (Uniwersytet Jagielloński)

4

Biblioteka inna niż wszystkie. Case Biblioteki Cyfrowej WSB Merito-DSW,
Łukasz Koperski (Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.)

5

Determinanty motywacji do pracy wśród studentów pierwszego roku turystyki na UEK, Katarzyna Sułek (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)

6

Edukacja przeciw polaryzacji - tworzenie interaktywnych doświadczeń edukacyjnych, Anna Baczko-Dombi, Agata Komendant-Brodowska (Uniwersytet Warszawski)

7

Grywalizacja w nauczaniu metrologii: Projekt „Metrologiczne przygody Gabrysia”,
Sylwia Babicz (Politechnika Gdańska)

8

„Laboratorium Wsparcia Dydaktyki” – obserwujemy, pomagamy i zapewniamy przestrzeń do wymiany dobrych praktyk!, Dominika Gadowska-dos Santos,
Urszula Markowska-Manista, Marek Smulczyk (Uniwersytet Warszawski)

9

Metoda projektowa w nauczaniu przyszłych nauczycieli fizyki. Omówienie projektu Lekcja powtórzeniowa do działu „Siły w przyrodzie”, Małgorzata Paprzycka
(Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu)

10

Mini gry dydaktyczne jako interesująca forma aktywizacji studentów. Czy zawsze?, Małgorzata Herman (Uniwersytet Jagielloński)

11

Nauka matematyki i chemii w języku polskim jako obcym. Praca z cudzoziemcem, Magdalena Wojciechowska, Marzena Tomczak (Uniwersytet Łódzki)

12

Niestandardowe metody dydaktyczne dla Nauczycieli i Studentów UŁ,
Kamila Pytka (Uniwersytet Łódzki)

13

Ogród (dla) studentów przy Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim, Joanna Ziemkowska (Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim)

14

Popularyzacja nauki i dydaktyki przez zaangażowanie uczniów - przykład Programu UŁ “ZU-ŚS”, Maria Adamczewska, Małgorzata Janiak, Marzena Makowska-Iskierka  (Uniwersytet Łódzki)

15

„Przełamując monotonię” - aktywizacja na wykładzie z wydostaniem mikro aktywności, Małgorzata Gorzel (Akademia Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie),
Stanisław Czachorowski (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie)

16 Sztuczna inteligencja, jako Twój asystent dydaktyczny – lessons learned
z 10-tygodniowego kursu dla dydaktyków akademickich
, Barbara Małuszyńska 
(Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito)
17

Znaczenie arteterapii w programach studiów kierunków medycznych,
Małgorzata Gorzel (Akademia Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie),
Ewelina Ramotowska (VI Liceum Ogólnokształcące im. Króla Zygmunta Augusta
w Białymstoku), Stanisław Czachorowski (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie)

 

SESJA PLAKATÓW WIDEO


1

ChatGPT w edukacji akademickiej – jak studenci wykorzystują AI?, Liwia Delińska, Zuzanna Minga (Uniwersytet Gdański)

2

Elementy grywalizacji w procesie uczenia się na kierunku fizjoterapia, Izabela Górska (Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie)

3

Genetyczne "hocki klocki", Sylwia Andrzejczak-Grządko (Uniwersytet Zielonogórski)

4

Grupowy Tutoring w Collegium Da Vinci, Judyta Kotarba (Collegium Da Vinci) 

5 Metoda Challenge Based-Learning w nauczaniu przedmiotów projektowych,
Joanna Lipsa, Tomasz Malczyk (Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu)
6

Multimedialne i interaktywne materiały w kształceniu – przykłady dobrych praktyk, Barbara Purandare, Karolina Szczeszek, Anna Smelkowska, Agnieszka Karbownik, Magdalena Roszak (Uniwersytet Medyczny im Karola Marcinkowskiego w Poznaniu)

7

Młodzi Odkrywcy Inżynierii Metali – Tutoring Junior na WIMiIP AGH, Grzegorz Michta, Barbara Mrzygłód, Marta Ciesielka, Izabela Olejarczyk-Wożeńska  (Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie)

8

Ocena rówieśnicza w budowaniu twardych i miękkich kompetencji u studentów fizjoterapii, Agata Milert, Magdalena Majer (Akademia Wychowania Fizycznego
im. Bronisława Czecha w Krakowie)

9

Pomysł na kurs budujący zaufanie do wyników badań naukowych,
Joanna Rutkowska (Uniwersytet Jagielloński)

10

Praca z metaforą. Warsztaty dramy kreatywnej ze studentami pedagogiki i Uniwersytetu III Wieku, Beata Kucharska  (Państwowa Akademia Nauk Stosowanych
w Chełmie)

11

Robot humanoidalny w edukacji, Magdalena Palacz, Anna Waligóra (Politechnika Śląska)

12

Rozwiązania cyfrowe wspierające dydaktykę, Iwona Choncia, Maciej Dowgiel
(Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej) 

13

StudentLife@AGH: pierwsze kroki w świecie studiów i inżynierii, Marta Ciesielka, Grzegorz Michta, Barbara Mrzygłód (Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie)

14 Team-Based Learning – opinia studentów o metodzie oraz efekty jej zastosowania, Magdalena Majer, Agata Milert (Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie)
15

Tutoring rówieśniczy jako forma wsparcia studentów, Oliwia Frankiewicz, 
Maksymilian Redzicki, Aleksander Zabiełło (Politechnika Wrocławska)

16 Wykorzystanie muzyki rockowej w dydaktyce, Marcin Frenkel (Uniwersytet Łódzki)