III Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji” - Konferencja - BRIDGE of Knowledge

Konferencja III Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”

Data wydarzenia

10 kwietnia 2025
Politechnika Gdańska
Europe/Warsaw strefa czasowa

Autorki i Autorzy plakatów

Michał Dziekoński
(MBA/ACM)

Pełnomocnik Rektor Akademii WSB ds. Klubu MBA, kieruje największym klubem MBA w Polsce oraz prowadzi na nich zajęcia z przedmiotów marketingowych w formule grywalizacji. Od ponad dwudziestu lat projektuje i prowadzi autorskie gry szkoleniowe – m.in. z obszaru zarządzania firmami, innowacji, różnic międzykulturowych i budowania zespołów. Przez kilkanaście lat zarządzał marketingiem w firmie z Grupy Siemens w Polsce, jest też absolwentem MBA Oxford Brookes University i programu the Advanced Certificate in Marketing brytyjskiego the Chartered Institute of Marketing. Każdego roku szkoli kilka tysięcy menedżerów (także m.in. w USA, Niemczech, Serbii i Gruzji) projektując dopasowane do rynków oraz produktów konkretnych organizacji symulacje strategiczne.

zdjęcie Agnieszki Franczyk

Agnieszka Franczyk
(Uniwersytet Opolski)

Doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, psycholog społeczny, adiunkt w Instytucie Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Opolskiego, trener umiejętności psychospołecznych (rekomendacja I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego). Laureatka nagrody Quality za pracę na rzecz podnoszenia jakości kształcenia na Uniwersytecie Opolskim w roku akademickim 2019/2020. Zainspirowana przez Joannę Mytnik od pięciu lat stosuje grywalizację w pracy ze studentami. 

Anna Grabiec
(UWSB Merito w Warszawie)

Jestem wykładowczynią akademicką i specjalistką ds. e-learningu z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych technologii edukacyjnych. W pracy dydaktycznej staram się tworzyć środowiska uczenia się, które wspierają aktywność, samodzielność i zaangażowanie uczestników. Prowadzę szkolenia z zakresu wykorzystania narzędzi technologicznych w edukacji oraz pracuję nad wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań w nauczaniu zdalnym. Szczególnie interesuję się rozwojem kompetencji przyszłości, integracją AI w dydaktyce oraz gamifikacją jako sposobem zwiększania motywacji i efektywności uczenia się.

Agnieszka Kopacz
(I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Sopocie)

Doktor nauk humanistycznych; nauczycielka języka polskiego w I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Sopocie; doktorantka Szkoły Doktorskiej Nauk Humanistycznych i Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego z dyscypliny pedagogika; autorka książki Środowisko cyfrowe w edukacji polonistycznej na etapie ponadgimnazjalnym oraz artykułów naukowych i metodycznych związanych z dydaktyką cyfrową; autorka bloga Cyfrowy Brulion (www.cyfrowybrulion.pl); zainteresowania badawcze: edukacja cyfrowa, kanon lektur, kultura popularna.

Magdalena Łapińska
(Politechnika Gdańska)

Doktor nauk matematycznych, absolwentka Politechniki Gdańskiej oraz Politechniki Wiedeńskiej. Obecnie adiunkt w Centrum Matematyki na Politechnice Gdańskiej, gdzie z pasją angażuje się w rozwój dydaktyki matematycznej. Jej głównym celem jest ciągłe doskonalenie procesu nauczania, by matematyka stała się bardziej przystępna i zrozumiała zarówno dla studentów z Polski, jak i obcokrajowców. Jako autorka wielu kursów e-learningowych, stawia na innowacyjne metody edukacyjne, które łączą teorię z praktyką. Od lat skutecznie wprowadza nowoczesne technologie do nauczania matematyki, dostosowując je do potrzeb współczesnych studentów. Zafascynowana procesami dydaktycznymi, nieustannie poszukuje nowych dróg, by matematyka była nie tylko przedmiotem do nauki, ale także narzędziem do rozwiązywania rzeczywistych problemów.

 

Anna Orłowska
(III Liceum Ogólnokształcące w Gdańsku)

Absolwentka filologii angielskiej (UG), studiów podyplomowych z zakresu Business English (Koźmiński), metodyki nauczania (University of Maryland) oraz zarządzania oświatą z edukacją spersonalizowaną (PJATK). Doświadczona nauczycielka języka angielskiego w klasach dwujęzycznych oraz programie dyplomowym matury międzynarodowej w IIILO w Gdańsku, gdzie pełni funkcję koordynatora IB DP. Egzaminator maturalny OKE Gdańsk oraz arbiter Kolegium Arbitrażu Egzaminacyjnego MEN. Aktywna członkini i prelegentka IATEFL Poland, szkoleniowiec współpracujący z CEN Gdańsk. Certyfikowany neurolanguage coach oraz mediator szkolny. Koordynatorka projektów szkolnych (Erasmus+), oraz wciąż szkoląca się entuzjastka kultury uczenia się. Blogerka edukacyjna oraz twórczyni treści językowych i metodycznych. Pasjonatka technologii w edukacji (MIEE Expert), public speaking oraz debat oksfordzkich.

Kamil Szefler
(Politechnika Gdańska)

Student ostatniego semestru studiów magisterskich na kierunku informatyka stosowana. Zawodowo programista, prywatnie popularyzator nauki i edukacji. Pasjonat nowoczesnych przedsięwzięć typu start-up, reprezentant Politechniki Gdańskiej na największym paneuropejskim konkursie startupowym StageTwo w Berlinie. Aktywnie rozwija innowacyjne modele sztucznej inteligencji w ramach prowadzonych badań naukowych. Występował na licznych konferencjach naukowych i popularnonaukowych, takich jak TEDx czy eTEE. Obecnie angażuje się w inicjatywy mające na celu zwiększanie kompetencji cyfrowych wśród młodzieży i dorosłych.