III Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji” - Konferencja - BRIDGE of Knowledge

Konferencja III Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”

Data wydarzenia

10 kwietnia 2025
Politechnika Gdańska
Europe/Warsaw strefa czasowa

Program

III Ogólnopolska Konferencja Grywalizacja w edukacji

Politechnika Gdańska, 10 kwietnia 2025 r.

 

PROGRAM KONFERENCJI

10 kwietnia 2025 r. (czwartek)

08.00-09.00

Rejestracja, pyszna kawa, networking

09.00-09.15

Otwarcie konferencji: Prorektorka ds. studenckich
dr Barbara Wikieł, prof. uczelni

09.15-11.15

Greg Margas „Głębokie zanurzenie: flow jako antidotum
na cyfrowe rozproszenie”

Gami-Speed-Date z doświadczonymi gamifikator(k)ami
na szybkich 15 pytań odpowiadają: dr Barbara Wikieł
(Kolos z Algebronu), dr Brygida Mielewska (BEEofizyka),
dr Aneta Sobiechowska-Ziegert (Prognozowanie w swiecie Magów), dr Katarzyna Kubiszewska (My studio)
i dr Marta Kuc-Czarnecka (Kariera polityczna)

dr Joanna Czerska „Gry, które uczą... pokory. O tym, jak zepsułam grywalizację i kiedy symulacje ratują dydaktykę”

11.15-12.00

Przerwa z dobrą kawą, ptysiami i kanapeczkami

12.00-14.00

Sesja Inspiracje 1

  „Oskarowa Gala” – filmowe wcielenia studentów na platformie Moodle, Karolina Gołębiowska, Uniwersytet WSB Merito w Toruniu
  „Metrologiczne przygody Gabrysia” – grywalizacja na studiach,
Sylwia Babicz, Politechnika Gdańska
  „Magia genetyki” – próba grywalizacji na lekcjach biologii,
Joanna Cichocka, XI Liceum Ogólnokształcące w Olsztynie
  „Ekipa z Olimpu” – gamifikacja lekcji języka polskiego, Ewelina Fichera, Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa im. Wł. Kopalińskiego w Bielsku-Białej, Szkoła Podstawowa nr 5 w Czechowicach-Dziedzicach
  Jak zamienić kilka tysięcy stron informacji o klimacie w angażujące doświadczenie edukacyjne? Ewa Duda-Maciejewska, Collegium Civitas, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

14.00-14.10

Zdjęcie gami-rodzinne

14.10-15.10

Pyszny obiad

15.10-15.30

Sesja plakatowa i filmowa (autorzy przy plakatach i filmach)

15.30-17.30

Sesja Inspiracje 2

  „This War of Mine” – życie w oblężonym miejscu: Empatia 2.0.
Joanna Mercik, Uniwersytet Śląski w Katowicach
  „Kto ukradł ambrozję” oraz mafijne rozgrywki: nieoczywiste gry w szkole, Anna Krygier, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Szkoła Podstawowa nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Toruniu
  „Biologia na planszy” escape-roomy i gry edukacyjne, Karolina Topa, Anna Helmin, II Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego
w Sopocie
  „Galaktyka Przyszłości” grywalizacja nauki programowania w 42 Warsaw, Alina Pielaszkiewicz, 42 Warsaw

17.30-18.00

Gami-quiz z nagrodami 

Zamknięcie konferencji

od 18.00

Rozmawiamy na poduszkach: przestrzeń nieformalnej wymiany myśli, networking wieczorny