III Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji” - Konferencja - BRIDGE of Knowledge

Konferencja III Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”

Data wydarzenia

10 kwietnia 2025
Politechnika Gdańska
Europe/Warsaw strefa czasowa

Program

III Ogólnopolska Konferencja Grywalizacja w edukacji

Politechnika Gdańska, 10 kwietnia 2025 r.

 

PROGRAM KONFERENCJI

 

10 kwietnia 2025 r. (czwartek)

08.00-09.00

Rejestracja, pyszna kawa, networking

09.00-09.15

Otwarcie konferencji: Prorektorka ds. studenckich
dr Barbara Wikieł, prof. uczelni

09.15-11.15

Kamil Szefler „Level Up w edukacji: Jak grywalizacja rozwija kompetencje przyszłości szybciej niż szkoła?”

Greg Margas „Głębokie zanurzenie: flow jako antidotum
na cyfrowe rozproszenie”

Gami-Speed-Date z doświadczonymi gamifikatorkami
na szybkich 15 pytań odpowiadają: dr Barbara Wikieł, prof. uczelni (Kolos z Algebronu), dr Brygida Mielewska, prof. uczelni (BEEofizyka), dr Aneta Sobiechowska-Ziegert, prof. uczelni (Prognozowanie w świecie Magów), dr Katarzyna Kubiszewska (My studio) i dr Marta Kuc-Czarnecka (Kariera polityczna)

dr Joanna Czerska „Gry, które uczą... pokory. O tym, jak zepsułam grywalizację i kiedy symulacje ratują dydaktykę”

11.15-12.00

Przerwa z dobrą kawą, ptysiami i kanapeczkami

12.00-14.00

Sesja Inspiracje I

 

„Oskarowa Gala” – filmowe wcielenia studentów na platformie Moodle, Karolina Gołębiowska, Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

 

„Metrologiczne przygody Gabrysia” – grywalizacja na studiach,
Sylwia Babicz, Politechnika Gdańska

 

„Magia genetyki” – próba grywalizacji na lekcjach biologii,
Joanna Cichocka, XI Liceum Ogólnokształcące w Olsztynie

 

„Ekipa z Olimpu” – gamifikacja lekcji języka polskiego, Ewelina Fichera, Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa im. Wł. Kopalińskiego w Bielsku-Białej, Szkoła Podstawowa nr 5 w Czechowicach-Dziedzicach

 

Jak zamienić kilka tysięcy stron informacji o klimacie w angażujące doświadczenie edukacyjne? Ewa Duda-Maciejewska, Uniwersytet Civitas, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

14.00-14.10

Zdjęcie gami-rodzinne

14.10-15.10

Pyszny obiad

15.10-15.30

Sesja plakatowa i filmowa (autorzy przy plakatach i filmach)

15.30-17.10

Sesja Inspiracje II

 

„This War of Mine” – życie w oblężonym miejscu: Empatia 2.0.
Joanna Mercik, Uniwersytet Śląski w Katowicach

 

„Kto ukradł ambrozję” oraz mafijne rozgrywki: nieoczywiste gry w szkole, Anna Krygier, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Szkoła Podstawowa nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Toruniu

 

„Biologia na planszy” escape-roomy i gry edukacyjne, Karolina Topa, Anna Helmin, II Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Sopocie

 

„Galaktyka Przyszłości” grywalizacja nauki programowania w 42 Warsaw, Alina Pielaszkiewicz, 42 Warsaw

17.10-18.00

Gra zespołowa

Gami-quiz z nagrodami 

Zamknięcie konferencji

od 18.00

Rozmawiamy na poduszkach: przestrzeń nieformalnej wymiany myśli, networking wieczorny