III Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”
Politechnika Gdańska, 10 kwietnia 2025 r.
SESJA PLAKATOWA
1 |
AI, grywalizacja i robotyka – interaktywne warsztaty i wykłady przesiąknięte umiejętnościami przyszłości!, Kamil Szefler (Politechnika Gdańska) |
||||
2 |
Gry jako wsparcie usamodzielniania, Agnieszka Leśny (Fundacja "Samodzielni Robinsonowie") |
||||
3 |
Homo Ludens w Krainie Grywalizacji - czyli o gamifkacji z przymróżeniem oka, Anna Orłowska (III Liceum Ogólnokształcące w Gdańsku) |
||||
4 |
Od Lewandowskiego do „Kawy” – dlaczego warto zostawić studentom (i sobie) otwartą furtkę?, Paweł Filipkowski, studenci specjalności: Technologia, biotechnologia i analiza żywności (Politechnika Gdańska) |
||||
5 | „Od widza do odkrywcy: Jak grywalizacja zmienia doświadczenie muzealne” – Muzeum Archeologiczne w Gdańsku oddział Grodzisko w Sopocie, Barbara Kosińska (Muzeum Archeologiczne w Gdańsku) |
SESJA PLAKATÓW WIDEO
1 |
Grywalizacja w modelu odwróconej klasy: innowacyjne podejście do nauczania matematyki, Magdalena Łapińska (Politechnika Gdańska) |
||||
2 |
Eras Literarias - uratuj bohaterów seriali!, Agnieszka Kopacz (I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Sopocie) |
||||
3 |
Grywalizacja w edukacji: Od dystopii do śledztwa – jak punkty XP zmieniają naukę języka biznesu, Anna Grabiec (UWSB Merito w Warszawie) |
||||
4 |
„Misja Spinalonga” – projekt zgrywalizowanych zajęć z psychologii społecznej, Agnieszka Franczyk (Uniwersytet Opolski) |
INNY FORMAT
1 |
Gra TEAM IDEAS - uniwersalne autorskie narzędzie rozpoczynania warsztatów z każdą grupą dydaktyczną (stacjonarnie i online), Michał Dziekoński (Akademia WSB) |