III Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji” - Konferencja - BRIDGE of Knowledge

Konferencja III Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”

Data wydarzenia

10 kwietnia 2025
Politechnika Gdańska
Europe/Warsaw strefa czasowa

Sesja plakatowa

III Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”

Politechnika Gdańska, 10 kwietnia 2025 r.

 

SESJA PLAKATOWA


1

AI, grywalizacja i robotyka – interaktywne warsztaty i wykłady przesiąknięte umiejętnościami przyszłości!, Kamil Szefler (Politechnika Gdańska) 

2

Gry jako wsparcie usamodzielniania, Agnieszka Leśny (Fundacja "Samodzielni Robinsonowie")

3

Homo Ludens w Krainie Grywalizacji – czyli o gamifkacji z przymróżeniem oka,
Anna Orłowska (III Liceum Ogólnokształcące w Gdańsku) ZOBACZ PLAKAT 1 / PLAKAT 2

4

Od Lewandowskiego do „Kawy” – dlaczego warto zostawić studentom (i sobie) otwartą furtkę?, Paweł Filipkowski, studenci specjalności: Technologia, biotechnologia i analiza żywności (Politechnika Gdańska) ZOBACZ PLAKAT

5

„Od widza do odkrywcy: Jak grywalizacja zmienia doświadczenie muzealne” – Muzeum Archeologiczne w Gdańsku oddział Grodzisko w Sopocie, Barbara Kosińska  (Muzeum Archeologiczne w Gdańsku) ZOBACZ PLAKAT

 

SESJA PLAKATÓW WIDEO


1

Grywalizacja w modelu odwróconej klasy: innowacyjne podejście do nauczania matematyki, Magdalena Łapińska (Politechnika Gdańska) ZOBACZ PLAKAT

2

Eras Literarias – uratuj bohaterów seriali!, Agnieszka Kopacz (I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Sopocie) ZOBACZ PLAKAT

3

Grywalizacja w edukacji: Od dystopii do śledztwa – jak punkty XP zmieniają naukę języka biznesu, Anna Grabiec (UWSB Merito w Warszawie) ZOBACZ PLAKAT

4

„Misja Spinalonga” – projekt zgrywalizowanych zajęć z psychologii społecznej, Agnieszka Franczyk (Uniwersytet Opolski) ZOBACZ PLAKAT

 

INNY FORMAT


1

Gra TEAM IDEAS – uniwersalne autorskie narzędzie rozpoczynania warsztatów z każdą grupą dydaktyczną (stacjonarnie i online), Michał Dziekoński (Akademia WSB) ZOBACZ ZDJĘCIE 1 / ZDJĘCIE 2