Uczestniczki i uczestników konferencji eTEE 2024 zapraszamy do współtworzenia monografii „Dydaktyka i technologia 2024”, której autorzy będą dzielić się swoimi pomysłami i doświadczeniami w łączeniu dydaktyki akademickiej i technologii oraz wyzwaniami w kształceniu inżynierów.
Monografia zostanie wydana w formie cyfrowej, jako e-book w formacie pdf
z numerem ISBN.
Propozycję tę kierujemy zarówno do aktywnych, jak i biernych uczestników konferencji, a także do laureatów programów dydaktycznych Politechniki Gdańskiej, którzy chcą podzielić się swoim doświadczeniem, badaniami, pokazać swój warsztat
i zainspirować innych – w formie naukowego artykułu.
Kto może zgłosić artykuł:
- każdy zakwalifikowany uczestnik czynny konferencji eTEE (z wystąpieniem
ustnym lub plakatowym) oraz ekspert w debacie; - każda osoba, która chciała zgłosić wystąpienie ustne na konferencję eTEE,
ale nie została zakwalifikowana z powodu braku miejsc; - każdy uczestnik bierny konferencji eTEE (zgłoszony jako słuchacz konferencji);
- laureaci programu „eduSHARE”;
- laureaci Konkursu Innowacji Dydaktycznych, którzy zakończyli wdrażanie projektów;
- uczestnicy programu „Active Learning na PG”.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w przygotowaniu publikacji prosimy
o przesyłanie abstraktów artykułów do 30 września 2024 r. na adres: etee.cne@pg.edu.pl.
Abstrakt należy przygotować według poniższego schematu:
- Objętość abstraktu: 1600-2000 znaków ze spacjami
- Tytuł: 30-90 znaków ze spacjami
- Imię i nazwisko (imiona i nazwiska autorów)
- Krótka autoprezentacja: „ja jako wykładowca”, „moja filozofia uczenia”
(800-1000 znaków ze spacjami) - Struktura abstraktu:
- Cel artykułu, cel badań
- Materiał i metody badawcze
- Wyniki
- Wnioski
Autorzy zakwalifikowanych abstraktów będą mieli czas na nadesłanie pełnych artykułów do 31 grudnia 2024 r. na adres: etee.cne@pg.edu.pl.
Artykuł należy przygotować według poniższych zasad:
- Objętość artykułu: 10-15 tys. znaków ze spacjami
- Struktura artykułu:
- Tytuł (30-90 znaków ze spacjami)
- Imię i nazwisko autora/ki (imiona i nazwiska autorów)
- Krótka autoprezentacja: „ja jako wykładowca”, „moja filozofia uczenia”
(800-1000 znaków ze spacjami) + zdjęcie autora - Abstrakt (1600-2000 znaków ze spacjami) + abstrakt w języku angielskim
- Kolejne śródtytuły artykułu (można nadać im własne brzmienie, ale zawartość powinna odnosić się do poniższych punktów):
- Wstęp do problematyki
- Przedstawienie stanu wiedzy i badań
- Opis metody lub narzędzia dydaktycznego / metodologii badań
- Opis zastosowania metody dydaktycznej / przeprowadzonych badań
- Przedstawienie efektów wyników pomiaru efektywności metody / stopnia realizacji celu etc.
- Wnioski
- Dyskusja
- Bibliografia (format APA 6)
ZAPRASZAMY!