X Ogólnopolska Konferencja „e-Technologie w Kształceniu Inżynierów” (eTEE) - Konferencja - BRIDGE of Knowledge

Konferencja X Ogólnopolska Konferencja „e-Technologie w Kształceniu Inżynierów” (eTEE)

Data wydarzenia

25-26 września 2024
Politechnika Gdańska
Europe/Warsaw strefa czasowa

Prelegentki i Prelegenci

 

dr Elena Atanasiu
(N&N Group Solutions)

Uzyskała doktorat z latynoamerykanistyki na Uniwersytecie Kalifornijskim
w Davis w 2017 roku. Swoją karierę akademicką rozpoczęła na Uniwersytecie Nevada w Reno, gdzie pracowała w latach 2010-2012,
a następnie kontynuowała na Uniwersytecie Kalifornijskim w Davis od 2012 do 2017 roku. W latach 2020-2023 była związana z Uniwersytetem Dolnośląskim we Wrocławiu, pełniąc funkcję Dyrektora Działu Rozwoju Kształcenia Zdalnego (DRKZ). Od 2017 roku zajmuje stanowisko profesora języka hiszpańskiego na Truckee Meadows Community College w Reno, Nevada. Jako zmotywowany i innowacyjny edukator z ponad 14-letnim doświadczeniem specjalizuje się w projektowaniu, rozwijaniu
i wdrażaniu skutecznych inicjatyw edukacyjnych i rozwojowych.
Jej międzynarodowe doświadczenie oraz umiejętności pracy w zróżnicowanych kulturowo środowiskach edukacyjnych umożliwiają promowanie i implementację innowacyjnych metod nauczania i uczenia się. Posiada certyfikaty w zakresie projektowania instruktażowego i kursów HyFlex, metodyk prowadzenia i projektowania kursów na różnorodnych platformach edukacyjnych (ACUE & QM Certification), a także
w implementacji rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w procesach edukacyjnych. Prowadzi również szkolenia z gamifikacji, AI jako wsparcie procesów edukacyjnych, wykorzystania aplikacji EdTech oraz mikronauki (microlearning), co dodatkowo wzbogaca jej metodykę nauczania i pozwala na efektywne zaangażowanie studentów w proces nauki.

 

 

mgr Agnieszka Chrząszcz
(Akademia Górniczo - Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie)

Od kilkunastu lat zajmuję się wdrażaniem, projektowaniem i promowaniem
e-learningu akademickiego, co w gruncie rzeczy sprowadza się do pracy nad nieco bardziej innowacyjną dydaktyką. Swoją pracę rozpoczynałam jako absolwentka socjologii i studiów europejskich, aby po kilku latach zająć się metodyką
i projektowaniem usług edukacyjnych i szkoleniowych. Pracuję głównie
w środowisku uczelni wyższych, ale cenię sobie także współpracę z biznesem, dzięki któremu nowe idee można szybciej przełożyć na grunt akademicki. Współkieruję jednostką, w której wiemy, że technologie stanowią pretekst
do kompleksowej zmiany metod kształcenia. Wraz z zespołem metodycznym
i informatycznym Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH projektuję oraz wdrażam różne działania wspierające kształcenie w Uczelni. Prowadzę szkolenia i webinary, koordynuję projekty badawczo-rozwojowe i stale się uczę. Cenię dobrze zaprojektowane serwisy i usługi. Jestem przekonana, że to współpraca, a nie konkurencja, jest skutecznym modelem działania, szczególnie
w obszarze kształcenia.

 

 

mgr Piotr Czekierda    
(Collegium Wratislaviense oraz Two Wings Institute
)

Współzałożyciel Collegium Wratislaviense oraz Two Wings Institute.
Z nominacji Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego zasiadał w V kadencji Rady Kuratorów Zakładu Narodowego im. Ossolińskich, w latach 2014 – 2018 był członkiem Rady Partycypacyjnej przy Prezydencie Wrocławia.
Jako pracownik Domu Spotkań im. Angelusa Silesiusa został w 2003 roku współlaureatem Nagrody Głównej Pro Publico Bono dla Najlepszej Lokalnej Inicjatywy Edukacyjnej. Poza działalnością edukacyjną i społeczną zajmuje się innowacyjnym biznesem. W latach 2016 – 2018 realizował program współpracy ze startupami technologicznymi w Grupie KGHM. Pełnił także rolę mentora w MIT Enterprise Forum Poland – programie akceleracyjnym wspierającym najlepsze polskie startupy w globalnym rozwoju.
Był nominowany w plebiscycie Gazety Wrocławskiej Polska The Times
na Skutecznego Menedżera 2015 roku.

 

dr inż. Joanna Czerska
(Politechnika Gdańska)

Jestem człowiekiem, którego misją i pasją jest rozwój ludzi oraz organizacji.
Robię to ponieważ ogromną frajdę sprawiają mi sukcesy innych ludzi!
Moje motto: „Nie ma takiej fantazji, której wola i rozum ludzki nie zdołałby przekształcić w rzeczywistość”. William Shakespeare.
W życiu kieruję się wartościami szacunku, pracy zespołowej i pozytywnego nastawienia. To one mnie definiują i decydują o tym jakim człowiekiem jestem. Na co dzień wspieram rozwój młodzieży, studentów oraz przedsiębiorstw i ich zespołów, pomagając im w osiąganiu wspólnych celów i czerpaniu satysfakcji z uzyskiwanych rezultatów.

 

 

mgr Ewa Duda-Maciejewska
(Collegium Civitas)

Współtwórczyni Akademickiego Centrum Doskonałości Dydaktycznej oraz kolektywu Laboratorium Innowacji Dydaktycznych Collegium Civitas. Marketingowiec i socjolog (MA Lancaster University). Od 30 lat działa w sektorze kreatywnym. Początkowo w obszarze marketingu – członkini zespołu, a finalnie dyrektor marketingu (PepsiCo Poland). Następnie twórczyni i wieloletnia dyrektorka jednego z pierwszych działów strategicznych agencji reklamowych
w Polsce (BBDO Warszawa obecnie Molecular Creatives).  Członkini zespołów nagradzanych za skuteczność i kreatywność tworzonych kampanii marketingowych. Jurorka konkursu EFFIE.  Od dekady hakuje i integruje światy edukacji. Wykładowczyni akademicka. Poszukuje, współtworzy i testuje nowe formy uczenia. Miała przyjemność współpracować w polskich i międzynarodowych zespołach projektowych: Advancing Digital Competencies in Higher Education , Ashoka Changemakers, Leaders of Digital Didactics oraz PASSION. Współtworzyła i testowała model edukacyjny SZANSA. Obecnie współtworzy i testuje prototyp modelu wsparcia rozwojowego osób nauczycielskich, studenckich oraz wspierających procesy edukacyjne. Członkini EPALE (europejskiej społeczności specjalistów w zakresie uczenia dorosłych) oraz Rady Sektorowej ds. Sektora Komunikacji Marketingowej – współautorka raportu „Kompetencje w świecie komunikacji marketingowej” i ekspertyz „Trendy kształtujące polskie branże i kompetencje przyszłości” oraz „Perspektywy rozwoju siedemnastu branż polskiej gospodarki”. Certyfikowana trenerka i członkini Stowarzyszenia Trenerskiego Organizacji Pozarządowych (STOP), facylitatorka Design Sprint oraz Climate Fresc . Wspiera zespoły organizacji pożytku publicznego w procesach strategicznych, kreatywnych i innowacyjnych nakierowanych na pozytywną zmianę społeczną.

 

dr inż. Karol Flisikowski, prof. PG
(Politechnika Gdańska)

Profesor uczelni w Katedrze Statystyki i Ekonometrii Wydziału Zarządzania
i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. W roku 2017 odbył staż na Uniwersytecie Porto, natomiast w latach 2018-2019 pracował w I-Shou University w Tajwanie. Od 5 lat jest wykładowcą w Chongqing Technology and Business University w Chinach. W międzyczasie pracował również jako analityk kredytowy, budował modele scoringowe dla kilku instytucji finansowych. Obecnie zajmuje się głównie dydaktyką – prowadzi różnego typu przedmioty z analizy danych i statystyki.
Jest opiekunem naukowym studenckiego koła „Data Science Club”, koordynatorem ds. kształcenia zdalnego oraz administratorem uczelnianej platformy Moodle.

 

 

 

dr Elżbieta Galewska
(Politechnika Łódzka)

 

 

dr inż. Natalia Gietka
(Politechnika Gdańska)

Specjalistka do spraw gier edukacyjnych w Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej. Swoją pracę łączy z pasją do gier i nowoczesnych technologii. Wspiera innych i dąży do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań
w nauczaniu, np. szkolenie nauczycieli z aplikacji Microsoft Teams, platformy eNauczanie PG (Moodle), narzędzi takich jak Canva, Genially by mogli jeszcze lepiej wspierać studentów w procesie uczenia się. Rozpowszechnia posiadaną wiedzę nie tylko na uczelni, ale także wśród nauczycieli niższych szczebli edukacji poprzez warsztaty z wprowadzania grywalizacji w celu zachęcenia uczniów
do nauki.

 

 

 

mgr Karolina Grodecka
(Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie)

 

         

 

dr inż. Gertruda Gwóźdź-Łukawska
(Politechnika Łódzka)

 

 

Tomasz Jankowski (Co-Founder & Chief Learning Officer w N&N Group Solutions Sp. z o.o.)

Ekspert z zakresu e-learningu, metodyki nauczania i uczenia się osób dorosłych, architekt uczenia się, projektant szkoleń, efektywnych systemów rozwoju kompetencji pracowników, trener. Certyfikowany (ATD, HPLJ) projektant
e-learningu od 2004 roku, posiadający blisko 30 lat doświadczeń trenerskich. 
Z wykształcenia informatyk, ekonomista, absolwent studiów MBA. Projektant około 100 tys. interakcji w szkoleniach e-learning, z których skorzystało kilkadziesiąt tysięcy uczestników. Upowszechnia i stosuje w praktyce dorobek nauki oraz dobre praktyki w dziedzinie nauczania i uczenia się. Projektuje i wdraża e-learning oraz blended learning dla biznesu i na uczelniach wyższych. Współtwórca metodyki transferu kompetencji. Realizował projekty dla różnych organizacji w ponad 20 krajach, w sektorach takich jak: edukacja, handel, transport, energetyka, doradztwo, produkcja, budownictwo, finanse oraz różne gałęzie usług, w tym usług profesjonalnych.

 

mgr Magdalena Kaleta-Kuzińska
(Politechnika Bydgoska)

Asystent w SJO Politechniki Bydgoskiej. Lektorka języka angielskiego i członek zespołu   „SI w dydaktyce” w grupie Uniwersytetów WSB Merito. W ramach współpracy z Akademią Kujawsko-Pomorską przygotowuje studentów studiów podyplomowych do wykonywania zawodu nauczyciela języka angielskiego.
Interesuje się wykorzystaniem nowoczesnych technologii oraz narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w dydaktyce akademickiej.

 

 

dr inż. arch. Małgorzata Kostrzewska
(Politechnika Gdańska)

Moja działalność na Politechnice Gdańskiej jest dwutorowa. Jestem adiunktem na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej, gdzie przede wszystkim uczę studentów projektowania urbanistycznego i historii urbanistyki. Z kolei w Centrum Nowoczesnej Edukacji jestem specjalistką do spraw metodyki nauczania, z ogromną radością pracuję przy różnorodnych programach tworzonych i współtworzonych w CNE. Należą do nich: program doceniania nauczycieli „eduSHARE”, system certyfikacji nauczycieli akademickich, ENHANCE Plus, program „Nastawienie na rozwój” czy ścieżki kariery na PG. Łączenie zaangażowania w dydaktykę z metodyką i pracą w CNE pozwala mi na nieustanny rozwój kompetencji nauczycielskich, z pasją wprowadzam nowe metody i techniki do prowadzonych przez siebie zajęć, poszukując wyzwalaczy efektywności, studenckiego zaangażowania i motywacji do uczenia się. Moją ulubioną metodą prowadzenia zajęć jest praca projektowa (Project-Based Learning), której założenia przekazuję innym nauczycielom podczas prowadzonych szkoleń metodycznych. Opiekuję się także studenckim kołem naukowym „Hulaj Urban Squad”.

 

mgr Judyta Kotarba
(Collegium Da Vinci)

Pedagog, akredytowany praktyk tutoringu. Od ponad 10 lat pracuje na Collegium
Da Vinci, specjalizując się w innowacjach dydaktycznych, tutoringu oraz kształceniu zdalnym. Prowadzi zajęcia z kreatywności, krytycznego myślenia oraz projektów komercyjnych i społecznych. Jest współautorką programów tutoringu w Collegium Da Vinci, które wspierają grupowy oraz indywidualny rozwój studentów. W swojej pracy łączy innowacje edukacyjne z tradycyjnymi metodami nauczania, wierząc, że edukacja jest kluczem do kształtowania przyszłości
i rozwijania potencjału każdego uczącego się. Skupia się na budowaniu mostu między tradycyjnym a nowoczesnym kształceniem, zapewniając studentom narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Zajmuje się również zarządzaniem projektami edukacyjnymi i strategicznymi, projektowaniem doświadczeń użytkownika oraz rozwijaniem kompetencji zespołów. Jej zainteresowania obejmują analizę trendów edukacyjnych, rozwój kompetencji w kontekście różnicy pokoleń oraz wpływ edukacji na samoświadomość i sprawczość
w procesie kształcenia.

 

dr hab. Krzysztof Leja, prof. PG
(Politechnika Gdańska)

Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu. Obecnie prodziekan
ds. nauki Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki doskonalenia organizacji i zarządzania współczesną uczelnią. Kierował i uczestniczył
w projektach krajowych i międzynarodowych dotyczących badań nad szkolnictwem wyższym. Obecnie ekspert krajowy w projekcie ETER II.
Ekspert Fundacji Rektorów Polskich i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Autor dwóch monografii i ponad 100 publikacji naukowych oraz popularnonaukowych dotyczących szkolnictwa wyższego https://www.researchgate.net/profile/Krzysztof_Leja.

 

 

mgr Barbara Małuszyńska
(Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito)

Menedżer ds. projektów edukacyjnych / AI w Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito (założyciel Wyższych Szkół Bankowych, obecnie Uniwersytetów WSB Merito). Odpowiedzialna za programy szkoleniowe i projekty rozwojowe dla wykładowców i metodyków nauczania w Grupie Merito. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Zarządzanie
i Marketing. Certyfikowany trener i konsultant biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem. Założycielka Fundacji Świat Możliwości, instytucji, która od 13 lat wspiera inicjatywy muzyczne i edukacyjne w całej Polsce. Posiada międzynarodowy certyfikat z zarządzania projektami Project Management Institute (PMI), a w ciągu ostatnich 2 lat ukończyła AI Manager Certification (Elephant AI Pro). Jest przekonana o sile technologii w usprawnianiu nauczania innych i uczenia się, dlatego nieustannie poszukuje sposobów na tworzenie wysokiej jakości materiałów do edukacji osób dorosłych. W tym roku była dyrektorem programowym kursu dla wykładowców uniwersytetów Merito, na temat sztucznej inteligencji w dydaktyce (40-godzinne praktyczne przedsięwzięcie, mające na celu m.in. wsparcie procesu zmiany myślenia o tym, jak powinno wyglądać nauczanie akademickie w dobie AI).

 

mgr Greg Margas
(Enovation Solutions)

Business Development Executive w Enovation Solutions (oficjalny partner Moodle w Polsce), łączy pasję do technologii edukacyjnych ze specjalistyczną wiedzą o sztucznej inteligencji. Jego zaangażowanie przekłada się na innowacyjne rozwiązania w firmie i szerszym środowisku edukacyjnym.
Jako współautor książki "ChatGPT 4: Sztuczna Inteligencja. Czym jest i jak może zmienić nasz świat" (wydanej w czerwcu 2023) oraz wykładowca kursów "Sztuczna Inteligencja w Zarządzaniu Projektami" i "Kompetencje przyszłości"
w Wyższej Szkole Bankowej Merito, Greg aktywnie przyczynia się do rozwoju edukacji cyfrowej. Jego 16-letnie doświadczenie zawodowe w Irlandii, gdzie
był zaangażowany w uruchamianie startupów i rozwijanie strategii marketingowych, wzbogaca jego perspektywę. Obecnie Greg dzieli się swoją wiedzą na licznych konferencjach i w projektach e-learningowych, wspierając transformację cyfrową w edukacji.

 

dr Joanna Mercik
(Uniwersytet Śląski w Katowicach)

Doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Instytucie Historii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, trenerka biznesu, socjolożka, autorka szkoleń
z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych. Od lat prowadzi badania
z zakresu organizacji i funkcjonowania szkolnictwa oraz aktywizujących metod nauczania uwzględnieniem gamifikacji i Games Based Learning. Tutorka
w Uniwersytecie Najlepszych UŚ, trenerka Centrum Dydaktyki Akademickiej UŚ, współpracuje ze szkołami, instytucjami kultury i nauki w przedmiocie popularyzacji nauki. Ukończyła liczne szkolenia i warsztaty z wykorzystywania nowych technologii w edukacji ze szczególnym uwzględnieniem sztucznej inteligencji. Liderka sekcji świadomość, kompetencje i higiena cyfrowa działającej w ramach GRAI w Ministerstwie Cyfryzacji. Od X 2024 r. pełnomocniczka Dziekana Wydziału Humanistycznego UŚ ds. kształcenia na odległość.

 

mgr inż. Bartosz Muczyński
(Akademia Morska w Szczecinie)

Absolwent i pracownik dydaktyczno-naukowy Akademii Morskiej w Szczecinie. Entuzjasta nowych technologii i ich praktycznego wykorzystania w kształceniu. Współtwórca platformy Navoica - pierwszej polskiej platformy z kursami MOOC. Tematyką wirtualnej rzeczywistości zajmuje się od 2015 roku, skupiając się na jej praktycznym aspekcie. Współzałożyciel laboratorium systemów VR i AR, w którym zajmuje się tworzeniem i programowaniem aplikacji, w tym m.in. symulatora statku. Aktywnie wykorzystuje VR w pracy ze studentami. Zawodowo związany również z Ośrodkiem Przetwarzania Informacji - Państwowym Instytutem Badawczym, jako programista systemów VR dla Laboratorium Interaktywnych Technologii.

 

dr Kinga Skorupska, prof. PJATK
(Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych)

Jest adiunktem w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, gdzie prowadzi badania na przecięciu ICT i nauk społecznych. Jej zainteresowania obejmują społeczności internetowe i kwestie współpracy zapośredniczonej, projektowanie doświadczeń użytkowników oraz projektowanie gier. Prowadzi badania nad zastosowaniami ICT dla dobra społecznego, od włączenia różnych grup docelowych do głównego dyskursu technologicznego, poprzez ochronę dziedzictwa kulturowego, aż po kwestie związane z projektowaniem interakcji
z narzędziami ICT wspierającymi pracę i edukację.

Karolina Sosnowska
(Politechnika Gdańska)

Graficzka w Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej. 
Specjalizuje się w projektowaniu komunikacji wizualnej, wykonywaniu fotografii oraz wzornictwie. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Gdańsku na kierunku wzornictwo, a część studiów odbyła w Kunsthochschule Mainz.
Posiada doświadczenie w projektowaniu systemów UX/UI oraz frontview.
Zajmuje się tworzeniem nowoczesnych rozwiązań graficznych, wspierających procesy edukacyjne i komunikacyjne.

 

mgr Przemysław Sujka
(e-learning.pl)

Ekspert w zakresie e-learningu, legitymujący się kilkunastoletnim doświadczeniem w projektowaniu szkoleń zdalnych, wdrożeniach platform zdalnego nauczania i zarządzaniem projektami. Trener IT, nauczyciel akademicki, uznany i wielokrotnie nagradzany za innowacyjność nauczyciel informatyki. Entuzjasta wykorzystania nowych technologii w  edukacji – w szczególności robotyki oraz narzędzi opartych na sztucznej inteligencji. W e-learning.pl zajmuje się rozwijaniem i implementacją systemów e-learningowych, zarządzaniem platformami edukacyjnymi oraz tworzeniem angażujących materiałów dydaktycznych.

 

lic. inż. Kamil Szefler
(Politechnika Gdańska)

Student oraz pracownik Politechniki Gdańskiej. Chociaż zawodowo zajmuje się programowaniem aplikacji webowych, to naukowo realizuje badania w kierunku rozwoju kwantowej sztucznej inteligencji. Najbliższy semestr rozpoczyna w ramach programu Indywidualnych Studiów Badawczych, dzięki którym realizuje grant o nazwie: "Kwantowy Nadzorca - algorytm kwantowego uczenia maszynowego do zarządzania wieloagentowymi systemami sztucznej inteligencji". Powiązany z politechnicznym ekosystemem startupowym, 
a w przeszłości reprezentant Politechniki Gdańskiej na największym paneuropejskim konkursie startupowym StageTwo, gdzie przedstawiał swoją koncepcję na nowoczesne rozwiązania edukacyjne. 

 

dr hab. inż. Piotr Szczuko, prof. PG
(Politechnika Gdańska)

Naukowiec i dydaktyk w Katedrze Systemów Multimedialnych w Politechnice Gdańskiej. Interesuje się zagadnieniami odpowiedzialności, etyki i wyjaśnialności sztucznej inteligencji oraz jej zastosowaniami w dydaktyce i badaniach naukowych. Jest ekspertem w dziedzinie optymalizacji sztucznych sieci neuronowych i zwolennikiem idei Green AI: wdrażania sztucznej inteligencji
w sposób zrównoważony energetycznie i społecznie.

 

 

dr inż. Katarzyna Szepietowska
(Politechnika Gdańska)

Adiunkt w Katedrze Mechaniki Budowli Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. W roku 2018 uzyskała podwójny stopień doktora realizowany w ramach umowy cotutelle pomiędzy INSA Centre-Val-de-Loire
we Francji i Politechniką Gdańską w dyscyplinach budownictwo i inżynieria mechaniczna. Jej zainteresowania naukowe obejmują metody probabilistyczne
w mechanice, szczególnie w biomechanice. Prowadzi zajęcia z zakresu mechaniki
i podstaw programowania w języku MATLAB. W ramach Konkursu Innowacji Dydaktycznych (Politechnika Gdańska) pracuje wraz z zespołem nad interaktywną aplikacją do nauki analizy statycznej układów prętowych „W poszukiwaniu równowagi”.

 

mgr Kamil Śliwowski
Editor

Trener kompetencji cyfrowych. Ponad dekadę działał w ruchu na rzecz otwartych zasobów wiedzy: Creative Commons. Od kilkunastu lat związany z trzecim sektorem, współpracuje z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
i Szkoła z Klasą, blogiem Sektor 3.0.
Tworzy kursy e-learningowe i pisze newsletter poświęcony trendom
i technologiom w edukacji (otwartezasoby.pl/newsletter).
Najbardziej lubi uczyć się poprzez uczenie innych.

 

dr Joanna Średnicka
Co-Founder Game Changers Academy, CEO Pracownia Gier Szkoleniowych

Współzałożycielka Pracowni Gier Szkoleniowych, pomysłodawczyni przedsięwzięcia gier online w badaniu kompetencji Competence Game oraz inicjatorka Game Changers Academy. Przedsiębiorczyni, partner zarządzająca
w trzech spółkach z obszaru doradztwa, szkoleń metodą gier, rozwoju a także biznesu e-commerce (experiencecorner.com). Doktor Nauk Społecznych. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami, rozwojem talentów, a także analizie zmian zachodzących w firmach. Zrealizowała ponad 2000 godzin interwencji
i programów rozwojowych w oparciu o gry i symulacje. Członkini i certyfikowana projektantka NASAGA (North American Simulation and Gaming Association). Ekspertka badań i rozwoju organizacji w zakresie kultury, procesów i modeli działania. Jako wykładowca współpracuje z Uniwersytetem SWPS, Szkołą Główną Handlową, Uniwersytetem Warszawskim, Collegium Civitas, TU Delft (Holandia). Ekspert międzynarodowych konferencji projektowania gier dla biznesu. Absolwentka prestiżowego programu dla przedsiębiorców Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative 2017, organizowanego przez US State Department
i The German Marshall Fund of the United States, którego celem jest wspieranie
i rozwój współpracy firm i startup-ów.

 

Radosław Wesołowski
(Politechnika Gdańska)

Zastępca dyrektora ds. innowacji i rozwoju w Centrum Nowoczesnej Edukacji PG. Blisko 15 lat doświadczenia w branży kreatywnej (projektowania graficznego) wykorzystuję już czwarty rok do podnoszenia jakości tworzonych w CNE produkcji edukacyjnych (filmy, animacje, publikacje). Jestem również autorem identyfikacji wizualnych: programu edukacyjnego Łatfizna, programu doceniania najlepszych wykładowców PG - eduSHARE, a także konferencji eTEE (w 2022 oraz 2024 roku). Zamiłowanie do nowatorskich rozwiązań rozwijam będąc liderem zespołu CNE:Lab zajmującego się eksplorowaniem nowych technologii z potencjałem do użycia w edukacji. Interesuję się transferem korzyści płynących z technologii VR, AR, skanowania 3D na rzecz podnoszenia metodycznej wartości nowoczesnych cyfrowych narzędzi edukacyjnych. Aktualnie pracuję w zespole tworzącym grę edukacyjną Blackout, której poświęcone jest moje wystąpienie.

 

Maciej Worwa
(Politechnika Gdańska)

Realizator multimediów i nowoczesnych technologii w edukacji, pracujący
w Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej. Swoją pracę łączy
z pasją do gier oraz filmów, będąc otwartym na wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w szkolnictwie wyższym. Swoją wiedzą z zakresu tworzenia treści multimedialnych chętnie dzieli się poprzez szkolenia dla nauczycieli akademickich. Pracuje z wykorzystaniem silnika Unity, platform do aplikacji
no-code (takich jak Glide lub Bubble) oraz pakietu Adobe.

 

dr inż. Janusz Zalewski, prof. PUZ
(PANS w Ciechanowie)

Profesor uczelni na Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Ciechanowie
i emerytowany profesor inżynierii oprogramowania na Florida Gulf Coast University, w USA. Ukończył studia na Wydziale Elektroniki Politechniki Warszawskiej w 1973 r., ze specjalnością automatyka, a doktorat obronił
na Wydziale Elektrycznym tejże uczelni, w roku 1979, rozprawą
pt. „Modelowanie matematyczne procesu wielowymiarowego w warunkach niezdeterminowanych”. Po ukończeniu studiów pracował w instytutach badań jądrowych w Warszawie i Świerku, automatyzując eksperymenty naukowe
i aparaturę badawczą.  W 1989 r. wyjechał do USA, gdzie pracował
w laboratoriach jądrowych Superconducting Super Collider i Lawrence Livemore National Lab, uczył informatyki w Teksasie i na Florydzie, oraz był konsultantem firm Fortune 500, takich jak Lockheed Martin, Boeing i Harris. Odbył staże naukowe w laboratoriach Air Force Research Labs na Florydzie i w stanie Nowy Jork, NASA Ames Research Center w Kalifornii oraz U.S. Air Force Academy
w Kolorado. Obecne zainteresowania naukowe dra Zalewskiego obejmują komputerowe systemy automatyzacji, zastosowania sztucznej inteligencji oraz edukację online. Jest członkiem międzynarodowych organizacji zawodowych, m.in., komitetu technicznego IFAC TC 3.1. Computers for Control, oraz sekretarzem grupy roboczej IEEE WG P1876 Networked Smart Learning Objects for Online Laboratories. Jego studenci opracowali stronę internetową konstruktorom polskich komputerów: https://polishcomputing.org/. Pozazawodowo dr Zalewski zajmuje się badaniem i tłumaczeniem na język polski literatury polskich Amerykanów.

 

 

 

dr inż. Cezary Żrodowski, prof. PG
(Politechnika Gdańska)