Zapraszamy do czynnego udziału w konferencji! Każda osoba może zgłosić dowolną liczbę plakatów i plakatów wideo związanych z tematyką konferencji.
FORMULARZ ZGŁASZANIA ABSTRAKTÓW
Każda z autorek i autorów plakatów otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie
w konferencji potwierdzające wystąpienie plakatowe. Lista plakatów pojawi się
na stronie w zakładce „Sesja plakatowa”, a zdjęcia oraz biogramy autorek i autorów pojawią się w zakładce „Prelegentki i Prelegenci”.
Termin nadsyłania streszczeń wystąpień plaktowych: 17 marca 2025 r.
Tytuł: liczba znaków (ze spacjami): 30-90.
Tekst: liczba znaków (ze spacjami): 1 400-1 600.
Formy plakatów:
- wydruk (format A1),
- plakaty wideo (plik .mp4, maksymalna długość 90 s, wymiary 1080x1920 –
w pionie). Instrukcja tutaj.
Autorki i autorzy przyjeżdżają ze swoim plakatem drukowanym lub przesyłają plik mp4 (plakat wideo proszę przekazać tutaj) najpóźniej pięć dni przed konferencją, a organizatorzy zapewniają miejsce do ich powieszenia lub wyświetlenia.
Informacje jak przygotować plakat znajdziesz tutaj.
W przypadku plakatów wideo filmy będą prezentowanie bez dźwięku, dlatego prosimy o dodanie napisów. Na stronie konferencji będą udostępnione z dźwiękiem.
Wystawa plakatów i plakatów wideo jest otwarta w trybie ciągłym podczas trwania konferencji. Specjalny czas na sesję plakatową (autorzy będą przy plakatach):
godz. 15.10-15.30
Opiekun sesji plakatowej:
Mirosław Wołowik, miroslaw.wolowik@pg.edu.pl, 690 441 591.