II Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”
Politechnika Gdańska 11 kwietnia 2024 r.
PROGRAM KONFERENCJI
11 kwietnia 2024 r. (czwartek) |
||||
08.30-09.30 |
Rejestracja |
|||
09.30-10.00 |
Otwarcie w formie gry integracyjnej |
|||
10.00-11.30 |
Sesja Inspiracje 1 |
|||
Integracja fabuły z mechaniką, czyli jak stworzyć narrację spójną z elementami gry?, Aneta Sobiechowska-Ziegert, Politechnika Gdańska |
||||
„Atlantyda” – projekt zgrywalizowanych zajęć z psychologii społecznej, Agnieszka Franczyk, Uniwersytet Opolski | ||||
„Kto się nie leni, zrobi złoto z kamieni”, Monika Modrzejewska-Szeląg, Uniwersytet WSB Merito Gdańsk, SP nr 19 w Gdańsku, Emilia Niemiec-Jasińska, Szkoła Podstawowa nr 19 w Gdańsku |
||||
Grywalizacja anglojęzycznych zajęć „Elementy Matematyki Dyskretnej” z gąsienicami, Joanna Raczek, Politechnika Gdańska |
||||
Zgrywalizowane BEEpowtórzenie materiału do egzaminu ósmoklasisty z matematyki, Agnieszka Gryszkalis, Zespół Szkół Salezjańskich im. ks. Bosko w Łodzi (współautorka: Brygida Mielewska, Politechnika Gdańska) |
||||
11.30-12.00 |
Przerwa |
|||
12.00-13.30 |
Sesja Inspiracje 2 |
|||
Za kulisami grywalizacji, czyli jak tworzyć pozytywne doświadczenia edukacyjne, Natalia Gietka, Politechnika Gdańska | ||||
Syzyfowa praca, czyli słów kilka o pracy nad wdrożeniem systemu „Syzyf”, Elżbieta Zienkiewicz, Łukasz Pajewski, Politechnika Wrocławska | ||||
„Hel-3. Misja na Księżycu” – inspiracja do rozwijania odporności psychicznej młodzieży, Katarzyna Zając-Malinowska, Magdalena Niedźwiecka-Anuszczyk, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Sensos w Łodzi | ||||
„Kariera w Big Corporation Inc.”, Katarzyna Kubiszewska, Politechnika Gdańska | ||||
„Łup Monet: Poszukiwacze Skarbów”, Renata Gmińska, Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku | ||||
13.30-13.35 |
Zdjęcie uczestników konferencji |
|||
13.35-14.30 |
Lunch |
|||
14.30-16.00 |
GrywalizAKCJA – zespołowy wyścig z czasem, budowa prototypów grywalizacji |
|||
16.00-16.30 |
Przerwa |
|||
16.30-18.00 |
Sesja Inspiracje 3 |
|||
Mikronauka, feedback i praca zespołowa: czyli o grywalizacji w edukacji pokolenia Z, Elena Atanasiu, Truckee Meadows Community College (TMCC), Reno, NV, USA | ||||
„Zdobywcy Galaktyki” Opowiem co było (i nadal jest) największym hamulcem i balastem gry, Joanna Redzimska, Zielone Światło Joanna Redzimska | ||||
„Turniej na Kocią Miarę” - grywalizacja w przedmiocie mechanika teoretyczna, Natalia Bróż, Piotr Nazarko, Politechnika Rzeszowska | ||||
Środowisko Minecraft Education jako narzędzie podnoszenia kompetencji nauczycieli akademickich, Stefan Nowicki, Uniwersytet Wrocławski | ||||
Mafijne rozgrywki, czyli wykorzystanie popularnych gier w edukacji, Anna Krygier, Szkoła Podstawowa nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Toruniu |
||||
18.00 |
Podsumowanie i zamknięcie konferencji |
|||
od 18.00 |
Przestrzeń nieformalnej wymiany myśli, networking wieczorny |
Wystąpienia plakatowe:
- Promoting professional education and students engagement through comprehensive mentoring and tutoring system at HEIs, Mariia Ruda, Nataliia Bokla, Politechnika Lwowska
- "Sikorsky" distance learning platform – the basis of gamification in online learning, Maryna Duchenko, Olena Shevchuk, Narodowy Uniwersytet Techniczny Ukrainy "Ihor Sikorskyi Kyiv Polytechnic Institute"