II Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji” - Konferencja - BRIDGE of Knowledge

Konferencja II Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”

Data wydarzenia

11 kwietnia 2024
Politechnika Gdańska
Europe/Warsaw strefa czasowa

Program

II Ogólnopolska Konferencja Grywalizacja w edukacji

Politechnika Gdańska 11 kwietnia 2024 r.

 

PROGRAM KONFERENCJI

11 kwietnia 2024 r. (czwartek)

08.30-09.30

Rejestracja

09.30-10.00

Otwarcie w formie gry integracyjnej

10.00-11.30

Sesja Inspiracje 1

  Integracja fabuły z mechaniką, czyli jak stworzyć narrację spójną
z elementami gry?
, Aneta Sobiechowska-Ziegert, Politechnika Gdańska
  „Atlantyda” – projekt zgrywalizowanych zajęć z psychologii społecznej, Agnieszka Franczyk, Uniwersytet Opolski
  „Kto się nie leni, zrobi złoto z kamieni”, Monika Modrzejewska-Szeląg, Uniwersytet WSB Merito Gdańsk, SP nr 19 w Gdańsku, 
Emilia Niemiec-Jasińska, Szkoła Podstawowa nr 19 w Gdańsku
  Grywalizacja anglojęzycznych zajęć „Elementy Matematyki Dyskretnej”
z gąsienicami
, Joanna Raczek, Politechnika Gdańska
  Zgrywalizowane BEEpowtórzenie materiału do egzaminu ósmoklasisty
z matematyki
, Agnieszka Gryszkalis, Zespół Szkół Salezjańskich
im. ks. Bosko w Łodzi (współautorka: Brygida Mielewska, Politechnika Gdańska)

11.30-12.00

Przerwa

12.00-13.30

Sesja Inspiracje 2

  Za kulisami grywalizacji, czyli jak tworzyć pozytywne doświadczenia edukacyjne, Natalia Gietka, Politechnika Gdańska
  Syzyfowa praca, czyli słów kilka o pracy nad wdrożeniem systemu „Syzyf”, Elżbieta Zienkiewicz, Łukasz Pajewski, Politechnika Wrocławska
  „Hel-3. Misja na Księżycu” – inspiracja do rozwijania odporności psychicznej młodzieży, Katarzyna Zając-Malinowska, Magdalena Niedźwiecka-Anuszczyk, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Sensos w Łodzi
  „Kariera w Big Corporation Inc.”, Katarzyna Kubiszewska, Politechnika Gdańska
  „Łup Monet: Poszukiwacze Skarbów”, Renata Gmińska, Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku 

13.30-13.35

Zdjęcie uczestników konferencji

13.35-14.30

Lunch

14.30-16.00

GrywalizAKCJA – zespołowy wyścig z czasem, budowa prototypów grywalizacji

16.00-16.30

Przerwa

16.30-18.00

Sesja Inspiracje 3

  Mikronauka, feedback i praca zespołowa: czyli o grywalizacji w edukacji pokolenia Z, Elena Atanasiu, Truckee Meadows Community College (TMCC), Reno, NV, USA 
  „Zdobywcy Galaktyki” Opowiem co było (i nadal jest) największym hamulcem i balastem gry, Joanna Redzimska, Zielone Światło Joanna Redzimska
  „Turniej na Kocią Miarę” - grywalizacja w przedmiocie mechanika teoretyczna, Natalia Bróż, Piotr Nazarko, Politechnika Rzeszowska
  Środowisko Minecraft Education jako narzędzie podnoszenia kompetencji nauczycieli akademickich, Stefan Nowicki, Uniwersytet Wrocławski
  Mafijne rozgrywki, czyli wykorzystanie popularnych gier w edukacji, 
Anna Krygier, Szkoła Podstawowa nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Toruniu

18.00

Podsumowanie i zamknięcie konferencji

od 18.00

Przestrzeń nieformalnej wymiany myśli, networking wieczorny

 

Wystąpienia plakatowe:

  • Promoting professional education and students engagement through comprehensive mentoring and tutoring system at HEIs, Mariia Ruda, Nataliia Bokla, Politechnika Lwowska
  • "Sikorsky" distance learning platform – the basis of gamification in online learning, Maryna Duchenko, Olena Shevchuk, Narodowy Uniwersytet Techniczny Ukrainy "Ihor Sikorskyi Kyiv Polytechnic Institute"