Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w II Krajowej Konferencji
e-Technologie w Kształceniu Inżynierów
Otwarci na nowe wyzwania - wybieramy MOOC?
która odbędzie się na Politechnice Gdańskiej 30 kwietnia 2015 roku.
Konferencja ma na celu popularyzację najnowszych technologii w edukacji inżynierskiej oraz pokazanie dobrych praktyk w tym zakresie.
Patronat honorowy nad Konferencją objął Rektor Politechniki Gdańskiej
prof. dr hab. inż. Henryk Krawczyk, prof. zw. PG.
Poprzednia edycja Konferencji e-Technologie w Kształceniu Inżynierów zgromadziła ponad 100 uczestników z całej Polski oraz z zagranicy i stała się wspaniałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania współpracy. Artykuły i referaty konferencyjne ukazały się m.in. w czasopismach EduAkcja (nr 1(7)/2014) oraz Zeszytach Naukowych WEiA (nr 37)
Adresatami naszej Konferencji są m.in.:
- pracownicy uczelni prowadzący zajęcia na kierunkach technicznych i wykorzystujący e-technologie w edukacji,
- osoby mające doświadczenie w prowadzeniu i/lub uczestnictwie w szkoleniach typu MOOC oraz wszyscy zainteresowani tym rodzajem kształcenia
- firmy tworzące i wykorzystujące najnowsze technologie, oraz zajmujące się prowadzeniem szkoleń,
- specjaliści produkujący narzędzia do edukacji online oraz rozwiązania o charakterze mobilnym,
- firmy produkujące i sprzedające oprogramowanie oraz sprzęt wspomagające projektowanie wirtualnych laboratoriów, a także sami pracownicy tego typu laboratoriów,
- studenci kierunków technicznych, zainteresowani wykorzystywaniem e-technologii w celu wzbogacenia swojego kształcenia,
- nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych, zainteresowani zastosowaniem Internetu, multimediów i innych nowoczesnych technologii w edukacji,
- administratorzy platform nauczania na odległość (Moodle, Blackboard, Canvas/Instructure, Drupal, WebCT, itp.).
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w naszej Konferencji. Planujemy, że następne edycje staną się okazją do jeszcze szerszej międzynarodowej wymiany doświadczeń.
Patronat medialny: czasopisma: EduAkcja, "e-mentor".