X Ogólnopolska Konferencja „e-Technologie w Kształceniu Inżynierów” (eTEE) - Konferencja - BRIDGE of Knowledge

Konferencja X Ogólnopolska Konferencja „e-Technologie w Kształceniu Inżynierów” (eTEE)

Data wydarzenia

25-26 września 2024
Politechnika Gdańska
Europe/Warsaw strefa czasowa

eTEE: EDUKACJA I TECHNOLOGIA

AI, VR, edukacja zdalna, gry, kształcenie oparte na kompetencjach, soft skills


Konferencja eTEE służy popularyzacji wykorzystania Internetu, najnowszych technologii, AI, e-learningu w edukacji inżynierskiej oraz upowszechnianiu dobrych praktyk w tym zakresie.

Adresatami konferencji są m.in.:

  • wykładowczynie i wykładowcy akademiccy wykorzystujący lub planujący wykorzystanie e-technologii, nowych technologii i AI w edukacji,
  • nauczycielki i nauczyciele szkół ponadpodstawowych zainteresowani zastosowaniem nowoczesnych technologii i AI w edukacji,
  • projektantki i projektanci kursów e-learningowych (ID) dla dorosłych oraz wszyscy zainteresowani tym rodzajem kształcenia,
  • firmy tworzące i wykorzystujące najnowsze technologie mające zastosowanie w edukacji oraz zajmujące się prowadzeniem szkoleń,
  • specjalistki i specjaliści projektujący narzędzia dla edukacji dorosłych,
  • studentki, studenci, doktorantki i doktoranci zainteresowani wykorzystywaniem e-technologii, nowych technologii i AI,
  • administratorki i administratorzy platform nauczania na odległość,
  • każda zainteresowana osoba.

eTEE to przestrzeń, w której uczestniczki i uczestnicy konferencji dzielą się swoim doświadczeniem, pomysłami na wykorzystanie nowych technologii, Internetu, platform do nauki w formie zdalnej, doświadczeniem we wdrażaniu VR, AR i sztucznej inteligencji do dydaktyki akademickiej.

Wątki tematyczne konferencji:

  • trendy w edukacji wyższej, w tym kształcenie inżynierów
  • AI (prompt engineering, modele językowe, GPTs, eduboty, awatary, AI act)
  • wirtualna rzeczywistość (VR), Metaversum
  • rozszerzona rzeczywistość
  • animacje 3D
  • nagrywanie i montaż wideo
  • zasoby audio
  • e-learning
  • uczenie (się) zdalne
  • gry symulacyjne
  • grywalizacja
  • multimedialne podręczniki
  • interaktywne platformy i zasoby do uczenia się
  • soft skills
  • kluczowe kompetencje
  • mapowanie kompetencji
  • zarządzanie talentami

W trakcie dwóch dni konferencji na holu przed salą obrad dostępne będą stoiska prezentujące wykorzystanie nowych technologii w dydaktyce (m.in. symulatory VR, iRoboty, tablice interaktywne, hologramy, warsztaty promptowania, "sofa ekspertów").


Konferencja eTEE to wspaniała okazja do wymiany doświadczeń oraz nawiązania współpracy. 
W tym roku spotykamy się stacjonarnie w murach Politechniki Gdańskiej.

Do zobaczenia we wrześniu w Gdańsku!