Jagoda Adamska Tworzę szkolenia e-learningowe, animacje, grafiki, fotografuję i … nałogowo gram w gry 😊 Na co dzień pracuję we wrocławskiej firmie Inquest, gdzie jestem e-learning developerką. Współtworzyłam m.in. szkolenie dla klientów Biedronki, które przeszło ponad 500 tysięcy konsumentów. Pod koniec zeszłego roku, w ramach pracy magisterskiej, stworzyłam grę szkoleniową „5S: Samuraj vs. Muda”. Dzięki uprzejmości Pani doktor Katarzyny Kulig-Moskwy miałam możliwość zaprezentować ją studentom WSB we Wrocławiu. Ich pozytywne opinie zmotywowały mnie do pokazania gry szerszej publiczności oraz do tworzenia kolejnych gier edukacyjnych. |
|
Anetta Brękiewicz-Sieg Magister matematyki, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku Matematyka na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki. Od 1999 do 2006 asystentka w Zakładzie Informatyki na Wydziale MFiI UG. Od 2006 roku wykładowca w Centrum Matematyki Politechniki Gdańskiej. Nauczyciel z zamiłowania. Jest współautorem grywalizacji wdrożonej do przedmiotu Algebra Liniowa. W wolnym czasie lubi czytać i podróżować. |
|
Joanna Czerska Jestem człowiekiem, którego misją i pasją jest rozwój ludzi i organizacji. Robię to ponieważ ogromną frajdę sprawiają mi sukcesy innych ludzi! Moje motto: „Nie ma takiej fantazji, której wola i rozum ludzki nie zdołałby przekształcić w rzeczywistość.” William Shakespeare. W życiu kieruję się wartościami szacunku, pracy zespołowej i pozytywnego nastawienia. To one mnie definiują i decydują o tym jakim człowiekiem jestem. Dziś wspieram rozwój młodzieży, studentów oraz przedsiębiorstw i ich zespołów, pomagając im w osiąganiu wspólnych celów i czerpaniu satysfakcji z uzyskiwanych rezultatów. |
|
Marta Czyrkiewicz O mnie. Prowadzę lekcje logiki i projekty matematyczne w Niepublicznej Szkole Podstawowej. Co roku biorę udział w kilku konferencjach australijskich i amerykańskich, z których czerpię mnóstwo inspiracji na kreatywne metody uczenia. Tworzę matematyczne materiały edukacyjne dla nauczycieli z całego świata. Głównie skupiam się na amerykańskim stylu nauczania, czyli na grywalizacji, nauczaniu opartym na projektach, zastosowaniu matematyki w życiu codziennym, nauczaniu przez odkrywanie oraz na połączeniu matematyki ze sztuką. Prowadzę bloga matematycznego na FB i IG - Inspire Math Matematyka, na którym znajdziecie wiele pomysłów na „inne” lekcje matematyki. |
|
Agnieszka Franczyk Doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, psycholog społeczny, nauczyciel akademicki w Instytucie Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Opolskiego, trener umiejętności psychospołecznych (rekomendacja I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego). Laureatka nagrody Quality za pracę na rzecz podnoszenia jakości kształcenia na Uniwersytecie Opolskim w roku akademickim 2019/2020. Zainspirowana przez Joannę Mytnik podczas szkolenia pt. „Gamifikacja w dydaktyce akademickiej” od trzech lat stosuje grywalizację w pracy ze studentami. |
|
Natalia Gietka Specjalistka do spraw gier edukacyjnych w Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej. Nauczycielka akademicka WILiŚ, gdzie jako adiunkt rozwija swoje zainteresowania naukowe z hydrauliki, mechaniki płynów, meteorologii i hydrologii. Swoją pracę łączy z pasią do gier i nowoczesnych technologii. Wspiera innych i dąży do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w nauczaniu np. poprzez prowadzenie zajęć w formie grywalizacji; szkolenie nauczycieli z aplikacja Microsoft Teams i platformy eNauczanie PG, by mogli jeszcze lepiej wspierać studentów w procesie uczenia się. Rozpowszechnia posiadaną wiedze nie tylko na uczelni, ale także wsród nauczycieli niższych szczebli edukacji poprzez warsztaty z wprowadzania grywalizacji w celu zachęcienia uczniów do nauki. |
|
Agnieszka Gosk Programistka i projektantka Grywalizacji w Centrum Nowoczesnej Edukacji. Kreatywnie podchodzi do każdego tematu z łatwością dopasowując do nich ciekawą fabułę. Po pracy koncepcyjnej z przyjemnością siada do pisania kodu i przeniesienia wymyślonego świata na stronę internetową. Na koncie ma również wiele napisanych LARPów, aktywność na pograniczu gry i sztuki, które prowadziła podczas różnych wydarzeń w całej Polsce. Uwielbia tworzyć światy, w które może przenieść swoich graczy, gdzie może ich czegoś nauczyć, pokazać niesamowite rzeczy i sprawić by przeżyli niezapomnianą przygodę. Po godzinach odpoczywa przenosząc się do niesamowitych światów gier komputerowych, planszowych i fabularnych. |
|
Anna L. Grygoruk Doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, kulturoznawca, terapeuta, socjoterapeuta, specjalista ds. ZZL, metodyk e-learningu, trener i szkoleniowiec. Od 2009 roku związana ze szkolnictwem wyższym, obecnie wykładowca Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu i Bydgoszczy oraz administrator platformy Moodle i metodyk e-learningu w Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania. Szkoleniowiec, trener dla nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych, od 2017 roku właściciel firmy szkoleniowej. Główne obszary szkoleń: komunikacja interpersonalna, metoda projektów w nauczaniu, praca z uczniem ze SPE, kompetencje kluczowe, innowacyjność, kreatywne i aktywizujące metody pracy z uczniem, TIK w edukacji. Metodyk Nauczania Zdalnego i e-nauczyciel certyfikowany przez Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego, recenzent w procesie certyfikacji SEA. Ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej Kometa. Nagrodzona dyplomem Rektora AHE za wybitne osiągnięcia dydaktyczne w latach 2013, 2016, 2018. Finalistka konkursu TOP HR Manager w 2015 roku. |
|
Anna Krygier Doktor nauk humanistycznych w zakresie historii, absolwentka UMK w Toruniu, nauczyciel mianowany w Szkole Podstawowe Nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Toruniu. Współprowadząca czasopismo „Temat Edukacja”. W murach szkoły zagościła 7 lat temu i zrealizowała kilka działań, np. koordynowała działania w ramach projektu „Szkoła dla Niepodległej” i „Złotej Szkoły NBP”, które zakończyły się dużymi sukcesami na skalę ogólnopolską. Zdobyła I miejsce w ogólnopolskim konkursie „Zdalnie zdolny nauczyciel” oraz III miejsce w ogólnopolskim konkursie na scenariusz zajęć, wyróżnienie w drugiej akcji „Pomysłobranie” organizowanym przez NCK. Fanka escape roomów, wykorzystywania robotów i kodowania. |
|
Katarzyna Kubiszewska Od 2008 r. pracuję w Katedrze Finansów i prowadzę zajęcia z finansów i bankowości. W pracy naukowej interesuję się transformacją systemów bankowych w regionie Europy Centralno - Wschodniej, ale także finansowaniem sektora kultury. Wcześniej przez ponad dekadę pracowałam w działach finansowych polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. W czasie pracy dydaktycznej bardzo często odwołuję się do moich doświadczeń z praktyki biznesowej. Jako nauczyciel rozwijam także sposoby aktywnego uczenia, korzystam z takich metod jak praca w zespole, praca projektowa czy gamifikacja. Jako certyfikowany tutor prowadzę dla studentów tutoring naukowy i rozwojowy. |
|
Marta Kuc-Czarnecka Adiunktka w Katedrze Statystyki i Ekonometrii na Wydziale Zarządzania i Ekonomii. Nieznosząca nudy pasjonatka nowoczesnych metod nauczania. Prowadzi zajęcia ze statystyki, geostatystyki oraz demografii. W semestrze letnim 2022/2023 wdraża dwie grywalizacje „Kariera polityczna” oraz „Roulette of Hell!”, a także WebQuest jako formę zaliczenia jednego z prowadzonych przedmiotów. Jako członkini zespołu Fundacji Edwarda Lipińskiego i współzałożycielka Rethinking Economics Gdańsk, jest zaangażowana w promowanie pluralizmu w ekonomii i kwestionowanie tradycyjnych modeli ekonomicznych. |
|
Brygida Mielewska Dr nauk fizycznych, nauczycielka akademicka z 25-letnim stażem na Politechnice Gdańskiej, certyfikowana Nauczycielka Stowarzyszenia e-learningu Akademickiego. Koordynatorka specjalności Fizyka Medyczna (kierunek Inżynieria Biomedyczna PG) na I i II stopniu studiów, prowadzi m. in. zajęcia z przedmiotów: Biofizyka, Akceleratory cząstek, Medycyna nuklearna i radioterapia, Ochrona radiologiczna, Mikro- i nanodozymetria, W ramach Konkursu Innowacji Dydaktycznych, we współpracy z Centrum Nowoczesnej Edukacji PG przygotowała zgamifikowany przedmiot BEEofizyka w wersji dwujęzycznej. |
|
Aneta Sobiechowska-Ziegert Pracuje w Katedrze Statystyki i Ekonometrii na Wydziale Zarządzania i Ekonomii, pasjonatka stosowania nowoczesnych metod dydaktycznych w nauczaniu przedmiotów ilościowych, dyplomowany coach i certyfikowana tutorka. Prowadzi zajęcia z prognozowania gospodarczego i ekonometrii przestrzennej. Przewodniczy Wydziałowej Komisji Jakości Kształcenia i opiekuje się ścieżką kształcenia EMOS (European Master in Official Statistics), certyfikowaną przez Euroststat. Zaprojektowała i wdrożyła grywalizację Magowie do przedmiotu akademickiego na kierunku Analityka Gospodarcza. Obecnie realizuje grant uzyskany w Konkursie Innowacji Dydaktycznych, w ramach którego projektuje WebQuest w nauczaniu metod ilościowych. |
|
Mikołaj Sobocińskit Od dwóch dekad wprowadza gry w edukacji, a od ponad 10 lat zajmuje się projektowaniem zgrywalizowanych kursów. Na swojej akademickiej ścieżce rozwoju uczył języka angielskiego, fonetyki, językoznawstwa, projektowania gier i grywalizacji. We współpracy z pracownikami UKW zakładał Gamedeca, a z wykładowcami UG brał udział w pierwszych krokach Ideatorium. Przez kilka lat zarządzał bydgoskim oddziałem Polskiej Akademii Dzieci. W trakcie licznych konferencji i warsztatów dzielił się wiedzą i praktyką z wprowadzania nowoczesnych technologii, gier i grywalizacji w edukacji. W ramach pracy organizacyjnej przygotował wizyty studyjne, warsztaty, międzyuczelniane projekty oraz publikacje na temat językoznawstwa i edukacji. W ostatnich latach koncentruje się na budowaniu systemów motywacyjnych dla intensywnych kursów wykorzystujących Moodle jako platformę kontaktu ze studentami. W czasie wolnym gra w gry komputerowe i planszowe co ma niebanalny wpływ na jego postrzeganie świata. Kiedy nie zajmuje się edukacją, wraz z rodziną ogląda anime, filmy SF lub zwiedza Bliski Wschód gdzie obecnie mieszka. |
|
Kamil Szefler Student wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej. Pomysłodawca oraz lider startupu “EduBoost”, innowacyjnego narzędzia pozwalającego na zamianę nauki w grę. Pasjonat gamifikacji i nowoczesnego podejścia do dydaktyki. Programista, designer aplikacji webowych oraz mobilnych. Występuje przed uczniami, nauczycielami i inwestorami opowiadając o nowych rozwiązaniach dla sektora edukacji i metodach skutecznej nauki. Zwolennik metodologii lean startup oraz zwinnego realizowania projektów. |
|
Katarzyna Szepietowska Adiunkt w Katedrze Mechaniki Budowli Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. W roku 2018 uzyskała podwójny stopień doktora realizowany w ramach umowy cotutelle pomiędzy INSA Centre-Val-de-Loire we Francji i Politechniką Gdańską. Jej zainteresowania naukowe obejmują metody probabilistyczne w mechanice, szczególnie w biomechanice. Prowadzi zajęcia z zakresu mechaniki i podstaw programowania w języku MATLAB. W ramach projektu finansowanego w ramach z Konkursu Innowacji Dydaktycznych (Politechnika Gdańska) pracuje nad interaktywną aplikacją do nauki analizy statycznej układów prętowych. |
|
Mariusz Szwoch Pracuje na stanowisku profesora uczelni na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Zainteresowania naukowe obejmują m.in.: przetwarzanie i rozpoznawanie obrazów, widzenie komputerowe, wywarzanie gier wideo, grafikę komputerową 3D, sztuczną inteligencja, informatykę afektywną i multimodalne rozpoznawanie emocji. |
|
Barbara Wikieł Nauczycielka akademicka matematyki z wyboru i zamiłowania. Przepełniona pasją do nauczania i poszukiwania sposobów oswajania studentów z meandrami matematyki. Przekonana o tym, że rolą nauczyciela jest przede wszystkim wspieranie studentów w samodzielnym procesie uczenia się. Z Politechniką Gdańską związana zawodowo od 1992 r., jeszcze w trakcie studiów na Wydziale Matematyki i Fizyki Uniwersytetu Gdańskiego. Początkowo zatrudniona na Wydziale Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, w latach 2006-2022 kierowała Centrum Matematyki Politechniki Gdańskiej. Obecnie pracuje tam na stanowisku profesora uczelni. Świadoma swojej potrzeby samorozwoju, szczególnie w roli dydaktyka. |
|
Łukasz Żmuda-Trzebiatowski Starszy wykładowca w Katedrze Mechaniki Budowli na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Jego zainteresowania naukowe obejmują zagadnienia stateczności i nośności granicznej konstrukcji stalowych. Prowadzi zajęcia z zakresu mechaniki ogólnej, wytrzymałości materiałów, mechaniki budowli, komputerowej analizy konstrukcji i podstaw programowania. Uczestnik certyfikowanych szkoleń metodologicznych dedykowanych nauczycielom akademickim. Jest współautorem grywalizacji wdrożonej do przedmiotu Informatyka. Realizuje grant dydaktyczny dotyczący interaktywnej aplikacji dla studentów wspomagającej naukę mechaniki w zakresie statycznie wyznaczalnych układów prętowych. Hobbystycznie tworzy mechaniki systemów RPG. |