I Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji” - Konferencja - BRIDGE of Knowledge

Konferencja I Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”

Data wydarzenia

12 maja 2023
Politechnika Gdańska
Europe/Warsaw strefa czasowa

Program

I Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”

Politechnika Gdańska 12 maja 2023 r.

 

PROGRAM KONFERENCJI

12 maja 2023 r. (piątek)

08.30-09.30

Rejestracja

09.30-10.00

Otwarcie w formie gry integracyjnej

10.00-11.30

Sesja Inspiracje 1

  Moderacja: Joanna Mytnik

 

"Prognozowanie w świecie Magów" (podstawy prognozowania gospodarczego), Aneta Sobiechowska-Ziegert

 

"Transportowe Biuro Pomocy" (informatyka), Łukasz Żmuda-Trzebiatowski, Katarzyna Szepietowska

 

"Projekt Neptun 2022" (psychologia społeczna), Agnieszka Franczyk

 

"Pogoda po aztecku" (meteorologia i klimatologia), "Trzęsienie ziemi" (matematyka i przedmioty przyrodnicze), Natalia Gietka, Agnieszka Gosk

 

Okiem metodyka: gamifikacja jako narzędzie budowania narracji w przedmiotach akademickich, Anna L. Grygoruk

11.30-12.00

Przerwa

12.00-13.30

Sesja Inspiracje 2

  Moderacja: Natalia Gietka

 

"Kariera polityczna" (demografia), Marta Kuc-Czarnecka

 

"My studio" (finanse), Katarzyna Kubiszewska

 

"Beeofizyka" (biofizyka): gamifikacja z wykorzystaniem aplikacji, Mielewska Brygida, Marcin Zieliński, Dagmara Lipka, Agnieszka Gosk, Agata Bohdziewicz, Przemysław Petry

 

"W gabinecie polskich naukowców": kreatywność, logiczne myślenie i współpraca, czyli escape room w polskich szkołach, Anna Krygier

 

"Kolos z Algebronu" - grywalizacja albegry liniowej (matematyka), Aneta Brękiewicz-Sieg, Wojciech Dabrowski, Robert Fidytek, Dorota Grott, Barbara Wikieł

 

"Projekty matematyczne" (matematyka), czyli jak połączyć grywalizację i pracę metoda projektu, Marta Czyrkiewicz 

13.30-14.30

Lunch

14.25-14.30

Zdjęcie uczestników konferencji

14.30-16.00

GrywalizAKCJA – zespołowy wyścig z czasem, budowa prototypów grywalizacji

16.00-16.30

Przerwa

16.30-18.00

Sesja Inspiracje 3

  Moderacja: Aneta Sobiechowska-Ziegert

 

Grywalizacyjna klapa, czyli jak zaliczyłam porażkę, Joanna Czerska

 

"World of Warships" jako inspiracja do przygotownaia własnej grywalizacji zajęć, Mikołaj Sobociński

 

Meta-grywalizacja, czyli grywalizacja w nauce tworzenia gier wideo, Mariusz Szwoch

 

"5S: Samuraj vs. Muda" (szkolenie e-learningowe), czyli gra video zamiast zajęć, Jagoda Adamska

 

"EduBoost", czyli gamifikacja z wykorzystaniem autorskiej aplikacji mobilnej, Kamil Szefler

  Dobre praktyki w tworzeniu i organizacji eduroomów, Krzysztof Jasiński, Agnieszka Kopacz

18.00

Podsumowanie i zamknięcie Konferencji

od 18.00

Przestrzeń nieformalnej wymiany myśli, networking wieczorny