Konferencja będzie poświęcona analizie strategii promocji edukacji wyższej na skalę globalną oraz lokalną. Podzielona na cztery panele, konferencja zapewni kompleksowe spojrzenie na temat.
Pierwsze dwa panele, prowadzone w języku angielskim, skoncentrują się na promocji międzynarodowej edukacji wyższej oraz na obecności polskich uczelni na arenie światowej. Eksperci z różnych krajów przedstawią praktyczne strategie i dobre praktyki.
Panele trzeci i czwarty, prowadzone w języku polskim, przyjrzą się roli polskich uczelni w międzynarodowych sieciach współpracy oraz czynnikom kształtującym wizerunek instytucji edukacyjnych na szczeblu lokalnym. Tutaj głos zabiorą przedstawiciele polskich instytucji edukacyjnych oraz studenci, aby przedstawić perspektywę wewnętrzną.
Wszystkie panele będą prowadzone przez moderatorów z doświadczeniem w obszarze komunikacji i współpracy międzynarodowej. Tłumaczenie treści będzie zapewnione przez CWM, aby umożliwić uczestnikom swobodne korzystanie z konferencji niezależnie od języka, którym posługują się prelegenci.