Konferencja będzie poświęcona analizie strategii promocji edukacji wyższej tak w skali lokalnej, jak i globalnej. Podzielona na cztery panele, konferencja zapewni kompleksowe spojrzenie na temat.
Podczas pierwszych dwóch paneli, prowadzonych w języku angielskim, skoncentrujemy się na międzynarodowej promocji edukacji wyższej oraz na obecności polskich uczelni na arenie światowej. Eksperci z różnych krajów przedstawią praktyczne strategie i dobre praktyki.
Z kolei podczas panelu trzeciego i czwartego, prowadzonego w języku polskim, przyjrzymy się roli polskich uczelni w międzynarodowych sieciach współpracy oraz czynnikom kształtującym wizerunek instytucji edukacyjnych na szczeblu lokalnym. Tutaj głos zabiorą przedstawiciele polskich instytucji edukacyjnych oraz studenci, aby przedstawić perspektywę wewnętrzną.
Wszystkie panele będą prowadzone przez moderatorów mających doświadczenie w obszarze komunikacji i współpracy międzynarodowej. Organizatorzy zapewnią uczestnikom tłumaczenie zarówno na język angielski, jak i język polski.